quote:In mijn eigen woorden, want alleen de Telegraaf heeft hierover nog geschreven. Artikel kan je hier vinden:
https://www.telegraaf.nl/(...)gen-om-dierenwelzijn
Als ze niet meer instagramwaardig zijn, dan zijn die puppy's niet langer een verdienmodel meer maar een last en zullen ze gedumpt worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:54 schreef Gimmick het volgende:
Vreselijk. Wat zal er met die puppy’s gebeuren als ze niet meer schattig zijn? Dit type industrie heeft een constante aanwas aan nieuwe puppy’s nodig.
Snapchat-snolquote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:10 schreef Evangelion het volgende:
me_irl wanneer een insta/snapchat-snol haar telefoon tevoorschijn haalt
[ afbeelding ]
Fokkers worden benaderd om jonge pups te leveren en krijgen daar geld voor zodra ze te oud zijn gaan ze waarschijnlijk naar degene die ze gekocht heeft en komt er een verse lading.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:54 schreef Gimmick het volgende:
Vreselijk. Wat zal er met die puppy’s gebeuren als ze niet meer schattig zijn? Dit type industrie heeft een constante aanwas aan nieuwe puppy’s nodig.
Uiteraard.quote:Veel deelnemers doen dit ter vermaak en om er mooie instagramfoto's van te maken.
Dan was je denk ik bij een heel rare sessie. Ik zou je aanraden om daar je oordeel niet alleen op te baseren.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:45 schreef Hexagon het volgende:
Overigens eenmaal een Yoga sessie meegemaakt.
In mijn ogen is het een soort kerk voor mensen die niet gelovig zijn.
Wat voor soort yoga dan? Je hebt heel veel verschillende soorten. Ook yoga zonder spiritualiteit die gericht is op soepeler worden.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:45 schreef Hexagon het volgende:
Overigens eenmaal een Yoga sessie meegemaakt.
In mijn ogen is het een soort kerk voor mensen die niet gelovig zijn.
Als je een negatieve reactie plaatst, halen ze die weg.quote:
Geen idee, was een keer op een bedrijfsweekendje. Een of andere trainer vooraan en een heel veld met mensen die zijn rituele opdrachten volgden.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wat voor soort yoga dan? Je hebt heel veel verschillende soorten. Ook yoga zonder spiritualiteit die gericht is op soepeler worden.
‘Ik pak er ook een hoor, want heb er toch voor betaald hoor’ nadat ze zien dat de pups rustig bij elkaar willen liggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:57 schreef Red_85 het volgende:
Opsouten met die kutwijven die dit willen. Zij zijn vior dez3 mishandeling verantwoordelijk, want zij betalen hiervoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |