Wel alles okee?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Zo wat duurt dat wachten ook lang zeg ppfff
Hij is in Zwolle voor een stent, hij moest daar om 13 uur zijn. Heb nog niets gehoordquote:
Duurt vaak ook wel even.Komt goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is in Zwolle voor een stent, hij moest daar om 13 uur zijn. Heb nog niets gehoord
Een stent zetten is zo gebeurd. Nog geen half uurtje.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duurt vaak ook wel even.Komt goed.
Ja vreselijk vanaf 9.30 iedere keer op een telefoontje wachten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:16 schreef Ireth het volgende:
Hé gets Dot, dan kruipt de tijd voorbij...
Uitgekeken op de Jehova`s?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:16 schreef Ireth het volgende:
Hé gets Dot, dan kruipt de tijd voorbij...
Heb wel even wat vragen wanneer ze hier weer aan de deur komen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee afgekeken!Indrukwekkende docu moet ik zeggen
Het idiote is dat ik een (alleenstaande) moeder van een puber hier in de straat heb wonen die jehova is en die herken ik dus totaal niet hierin. Dat is een hartstikke leuk mens die niemand iets opdringt. Staat ook geregeld met die propaganda hier op het stationsplein en dan maken we altijd even een praatje als ik naar mijn werk onderweg ben. Heel leuk mens.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb wel even wat vragen wanneer ze hier weer aan de deur komen.
Hier ook altijd prima contact hoor.Zullen zeker wel gradaties inzitten denk ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het idiote is dat ik een (alleenstaande) moeder van een puber hier in de straat heb wonen die jehova is en die herken ik dus totaal niet hierin. Dat is een hartstikke leuk mens die niemand iets opdringt. Staat ook geregeld met die propaganda hier op het stationsplein en dan maken we altijd even een praatje als ik naar mijn werk onderweg ben. Heel leuk mens.
Goeie zaak. Je brengt het leven van andermans kinderen in gevaar. Ze weigeren ook gewoon het poliovaccin die halve zolenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)azelen-weigeren.html
Mag ik haar slaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goeie zaak. Je brengt het leven van andermans kinderen in gevaar. Ze weigeren ook gewoon het poliovaccin die halve zolen
Rustig aan,we houden de COS wel netjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Henk is weer onderweg naar Deventer, zat een flinke vernauwing.
Weet verder nog niets of hij moet blijven of hoelang.
Ga zo even naar hem toe om 17.30 uur ben ik er om 18 uur even een half uurtje zitten dan tegen 19 uur weer thuis
1,5 uur weg voor een half uurtje bezoek. Normaal ben ik met 5 minuten hier in het ziekenhuis. DOmme bezuinigingen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rustig aan,we houden de COS wel netjes.
Dat isquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Henk is weer onderweg naar Deventer, zat een flinke vernauwing.
Weet verder nog niets of hij moet blijven of hoelang.
Ga zo even naar hem toe om 17.30 uur ben ik er om 18 uur even een half uurtje zitten dan tegen 19 uur weer thuis
1,5 uur weg voor een half uurtje bezoek. Normaal ben ik met 5 minuten hier in het ziekenhuis. DOmme bezuinigingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |