SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Niet bijster veel regen komende week. temperaturen dubbele cijfers, dus acceptabel. Nog niet heel veel zon, maar de maart zon kan er ook nog wel moeite mee hebben. Meestal pas krachtig genoeg om bewolking/mist e.d goed weg te branden na de zomertijdquote:
Que naar mensen die doen alsof het allemaal wel mee valt omdat zij het prima vinden en statistieken cherrypicken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Niet bijster veel regen komende week. temperaturen dubbele cijfers, dus acceptabel. Nog niet heel veel zon, maar de maart zon kan er ook nog wel moeite mee hebben. Meestal pas krachtig genoeg om bewolking/mist e.d goed weg te branden na de zomertijd
Dit is precies voor niemand leukquote:
Wat meevalt? Of wat tegen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Que naar mensen die doen alsof het allemaal wel mee valt omdat zij het prima vinden en statistieken cherrypicken.
Dit loopt echt niet zo zoals het hier staat. Dit komt van een app. Apps zijn altijd vrij simpel. Hoezo is dit trouwens kut voor liefhebbers van warm weer? Het wordt niet warm ofzo. Ook niet koud, maar dat is wat anders.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is precies voor niemand leuk
Voor de liefhebbers van warm weer is dit kut, voor de liefhebbers van fris weer is dit kut, voor iedereen die niet graag nat regent is dit kut, alles
Omdat het voor liefhebbers van warm weer te warm is en voor liefhebbers van fris weer te warm. En het gros houdt op z'n minst van droog weer, en dat staat er ook nauwelijks bij. Of dat plaatje wel of niet uitkomt is natuurlijk een ander verhaalquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit loopt echt niet zo zoals het hier staat. Dit komt van een app. Apps zijn altijd vrij simpel. Hoezo is dit trouwens kut voor liefhebbers van warm weer? Het wordt niet warm ofzo. Ook niet koud, maar dat is wat anders.
Wel met het vliegtuig he #allebeetjeshelpenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:24 schreef PzKpfw het volgende:
Ik dacht vanochtend nog van ik mag hopen dat het heel snel mooi voorjaarsweer wordt anders kan het maar zo zijn dat ik voor het eerst in 15 jaar weer eens op zomervakantie ga.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het voor liefhebbers van warm weer te warm is
Liefhebbers van warm weer te warm? Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het voor liefhebbers van warm weer te warm is en voor liefhebbers van fris weer te warm. En het gros houdt op z'n minst van droog weer, en dat staat er ook nauwelijks bij. Of dat plaatje wel of niet uitkomt is natuurlijk een ander verhaal
Huh. Ja, dat sloeg nergens op, ik moet niet typen terwijl ik ondertussen iets kijk en iemand tegen me aan zit te praten, blijkt maarquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
Het zou toch fijn om eens een keer langer dan 3 of 4 dagen zon te hebben.
Ben dat grijze zoooo ontzettend zat.
Over 10 dagen ouwe reus.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
Het zou toch fijn om eens een keer langer dan 3 of 4 dagen zon te hebben.
Ben dat grijze zoooo ontzettend zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |