Zullen we Promes vragen hoe het is gegaan met naar Rusland verhuizen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Tientallen Nederlanders willen naar Rusland kan emigreren want ‘daar gelden minder regels en is meer ruimte’. Een Ruslanddeskundige en een medewerker van Forum voor Democratie helpt ze daarbij, blijkt uit onderzoek van het AD.
https://www.ad.nl/binnenl(...)oor-jullie~a5aea6da/
Lijkt mij dat de FvD hier duidelijk kleur bekent. Denk dat ook deze mensen straks zo enthousiast zijn over Rusland dat ze zich vrijwillig melden voor frontdienst zo snel als de in Rusland aankomen net als de mensen die gearresteerd werden toen ze voor Navalni demonstreerden.
Aan de andere kant, helemaal prima als iemand mensen helpt om naar Rusland te emigreren. Dat zal doorgaans toch een type mens zijn waar we hier in Nederland liever vanaf zijn, dus ja, mooiquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lijkt mij dat de FvD hier duidelijk kleur bekent.
Ja sommigen houden er nu eenmaal van om gedomineerd te worden. Ieder zo z'n fetisj, zullen we maar zeggen...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
"Tientallen" nog wel. Lekker significante groep weer.
Moet je wel bij je geld kunnen eenmaal in Rusland, dit Canadese gezin had daar wat problemen mee.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:59 schreef Tanatos het volgende:
Ik hoop voor ze dat ze genoeg smeergeld meenemen.
En dan lekker dezelfde behandeling geven als die landverraders die richting ISIS gingen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:17 schreef HSG het volgende:
Binnen 6 maanden willen ze heel graag terug naar Nederland.
Daar had ik inderdaad nog niet eens aan gedacht, moeten ze dus ook nog dollars of euro's meesmokkelen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:15 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
Moet je wel bij je geld kunnen eenmaal in Rusland, dit Canadese gezin had daar wat problemen mee.
Dat lijkt me afhankelijk van hoeveel geld ze hebben, hoogstwaarschijnlijk spreken ze ook geen Russsich.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:17 schreef HSG het volgende:
Binnen 6 maanden willen ze heel graag terug naar Nederland.
Dat is inmiddels al twee jaar duidelijk dus zou geen verrassing meer kunnen zijn toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lijkt mij dat de FvD hier duidelijk kleur bekent.
Ik geloof niet dat ze daar naar Rusland gaan om in naam van een geloof op los gaan moorden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En dan lekker dezelfde behandeling geven als die landverraders die richting ISIS gingen.
Veel Nederlanders spreken matig Engels en niet eens de taal van onze buren ten oosten naast ons en dat wil dan helemaal naar Rusland.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:20 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat lijkt me afhankelijk van hoeveel geld ze hebben, hoogstwaarschijnlijk spreken ze ook geen Russsich.
Buiten Sint Petersburg en Moskou kun je vrijwel niet terecht met Engels (of Duits).quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Veel Nederlanders spreken matig Engels en niet eens de taal van onze buren ten oosten naast ons en dat wil dan helemaal naar Rusland.
Wat is dit nou voor stom gezwets. Ik moet in staat kunnen zijn om het nieuwsartikel op waarde te kunnen schatten en dat kan niet als ik de inhoud niet kan lezen.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:30 schreef Basp1 het volgende:
Dus omdat sommige mensen dit niet kunnen lezen moeten tegenwoordig complete topics gesloten worden? Het begint dan bijna op een Russische manier met zwart witte disciplinaire straffen te lijken.
Dat is gewoon de policy op Fok, artikelen achter een betaalmuur mogen niet, omdat niet iedereen dat artikel kan lezen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:30 schreef Basp1 het volgende:
Dus omdat sommige mensen dit niet kunnen lezen moeten tegenwoordig complete topics gesloten worden? Het begint dan bijna op een Russische manier met zwart witte disciplinaire straffen te lijken.
Van Dijk, the Bradge? 😱quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:36 schreef JimmyJames het volgende:
Lekker exporteren naar Rusland die complotgekkies. Kunnen ze mooi kennis maken met Bradley aan het front.
https://archive.ph/XLI2Pquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:27 schreef Cruzinats het volgende:
Nieuws zit achter een betaalmuur, slotje graag.
Over dom gezwets gesproken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:34 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor stom gezwets. Ik moet in staat kunnen zijn om het nieuwsartikel op waarde te kunnen schatten en dat kan niet als ik de inhoud niet kan lezen.....
Dit klinkt mij overigens allemaal een beetje als bullshit....maar kan ik nu dus ook niet verifiëren zo.....
Dat is onzin is je mocht altijd een stukje quoten en dan de link naar het artikel alleen geen geheel artikel achter een betaalmuur quoten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is gewoon de policy op Fok, artikelen achter een betaalmuur mogen niet, omdat niet iedereen dat artikel kan lezen.
Al jaren zo.
Dat is misschien wel de Nederlandse bemoeizucht. Ik heb het artikel gelezen (abo op Volkskrant, en dan kun je ook de nieuwsberichten van AD digitaal lezen). In Nederland is heel veel regelgeving, duurzaamheid als religie, individuele bemoeienis over hoe je naar je vakantiebestemming reist, dikwijls sympathie voor bv. hangjongeren. Cultuurrelativisme, een doe maar normaal mentaliteit. In dat licht gezien kan ik me indenken dat er een groepje is die, in dit geval, voor Rusland kiest. Je moet alleen je bek houden naar de regering.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:30 schreef Basp1 het volgende:
Hier doet ie het wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:56 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Die link doet het niet.
AD werkt ook niet met removepaywall.
Deze mening teltquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:56 schreef aloa het volgende:
Laat lekker gaan. Zijn wij van die wappies verlost.
Hopelijk volgen er nog wat huilverhalen over fvd-ers die op het Oekraïense slagveld aan flarden geHIMARSt zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:56 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)pology-feenstra.html
Ik kan mij nu al verheugen op dit soort verhalen van Nederlandse wappies die naar Rusland zijn verhuisd.
Ter Haar is zo gek als een deur. Ik heb in 2016 een lezing van haar gevolgd en viel toen al van mijn stoel van verbazing. Zij ontkende toen al de eigen identiteit van Oekraïne en keurde annexatie van de de Krim goed. Zij dient en enkeltje Rusland te krijgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:53 schreef Hexagon het volgende:
Maar die Marie Therese ter Haar hoort duidelijk in de gevangenis wegens oplichting.
De vaccinatiegraad zal ook omhoog gaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:05 schreef Beathoven het volgende:
Toen ISIS sympathisanten naar het beloofde land vertrokken nam het percentage criminaliteit in steden af.
Zou het landelijke IQ iets omhoog gaan als FvD’ers naar het beloofde land verkassen?
Hier wel , maar ik ben de moeilijkste nietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:56 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Die link doet het niet.
AD werkt ook niet met removepaywall.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |