Veel psychiatrie vanavondquote:Op maandag 18 maart 2024 20:00 schreef DKUp het volgende:
Depressieve periode beleefd
Therapieën
Er beter uitgekomen
Heel
Erg
Fijn
Ik was nieuwe kleding ook altijd voor ik het draag, schijnt ook niet iedereen te doen.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe borden moet je toch ook gewoon als eerste afwassen? Of eet je van een bord waar iedereen aan heeft gezeten.
Nee, dat is het niet. Volgens google.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Luchtvaarttechniek toch?
Was toen ik ging studeren een van de zwaardere opleidingen wel.
Dat wel!quote:
Ja ik ook, zit vaak ook een raar geurtje aan als het nieuw is.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was nieuwe kleding ook altijd voor ik het draag, schijnt ook niet iedereen te doen.
Een biertje zou ik wel doen.quote:
Zou mn tweelingzus kunnen zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die snoezen
Is dit die eten als hobby heeft? Go figure
Ik wil zeker weten dat ik 100% goed op tv kom. Al kan 1 drankje wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een biertje zou ik wel doen.
Maar ook niet veel meer dan dat. Rutger die dronken Arnesen ging bellen staat mij helder bij
Haai haaiquote:Op maandag 18 maart 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik op tv kom moet ik wel half lam zijn.
Anders durf ik niet.
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik op tv kom moet ik wel half lam zijn.
Anders durf ik niet.
Zo irritant ja. Mensen die een uur voordat ze er uit moeten alvast wekkers zetten elke 10 minuten. Ga weg man, wat heb je dan aan dat laatste uur slaap? Je zou er maar naast moeten liggen.. Gewoon wekker en direct er uit.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die snoezen
Is dit die eten als hobby heeft? Go figure
Begrijp ik wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Anita is een van de weinigen die in coronatijd juist uit een depressie is geraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |