abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212893088
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2024 20:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Met de beste bedoelingen door integere wetenschappers die voorzichtig te werk gingen schat ik. De mazelen waren er dan ook lang geen onderdeel van.
Ooit waren wetenschappers integer maar tegenwoordig is vooral medisch wetenschappelijk onderzoek in hoge mate gecorrumpeerd door Big Pharma en dient het vooral de belangen van de farmaceutische industrie.
pi_212893144
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 15:12 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ooit waren wetenschappers integer maar tegenwoordig is vooral medisch wetenschappelijk onderzoek in hoge mate gecorrumpeerd door Big Pharma en dient het vooral de belangen van de farmaceutische industrie.
Populistisch gezwam.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 20 maart 2024 @ 20:05:44 #278
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_212896821
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 15:20 schreef recursief het volgende:

[..]
Populistisch gezwam.
We hebben idd wat (naja best veel) schandalen gehad waar Big Pharma betrokken was.. Enig wantrouwen is goed, maar al die schandalen maken niet dat we alle goede zaken vanuit Big Pharma en de medische wetenschap maar moeten afschrijven.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_212897804
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 20:05 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
We hebben idd wat (naja best veel) schandalen gehad waar Big Pharma betrokken was.. Enig wantrouwen is goed, maar al die schandalen maken niet dat we alle goede zaken vanuit Big Pharma en de medische wetenschap maar moeten afschrijven.
K_F_P beweert dat de medische wetenschap vooral de belangen van Big Pharma dient en dat is gewoon je reinste kletskoek die wat mij betreft geen enkele nuancering verdient. Het is populistisch gezwam. Niks meer en niks minder.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')