Youp deed ook een leuke suggestie in z'n column: de verspreiders mogen naakt excuses komen aanbieden op de sociëteit van de vrouwenvereniging.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:32 schreef Inbox het volgende:
Waar zijn de USC-dames die wraak nemen op deze corpsballen. Een lijstje met vermelding van de penislengte, vadsige bierbuiken en de hoeveelheid smegma onder de piemelrand?
\-\quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:51 schreef hoechst het volgende:
welke dame laat zich nou zomaar neuken zeg....... sjongejonge
Vanaf hoeveel MB is het wèl erg?quote:Op zondag 17 maart 2024 16:23 schreef Origami94 het volgende:
Allemaal om een bestand van een paar bytes.
Inderdaad. Ze kan er ook gewoon geld voor vragen. Of wat drankjes vooraf in de kroeg.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:51 schreef hoechst het volgende:
welke dame laat zich nou zomaar neuken zeg....... sjongejonge
Ik weet niet of het überhaupt altijd om meerdere bedpartners ging, maar vanaf hoeveel partners mag je volgens jou verwachten om op zo’n lijst te komen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:18 schreef hoechst het volgende:
Ik heb mij door meerdere gasten laten neuken
5 localsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet of het überhaupt altijd om meerdere bedpartners ging, maar vanaf hoeveel partners mag je volgens jou verwachten om op zo’n lijst te komen?
Dat is dan net zo goed schandalig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat soort lijstjes gingen vroegah ook heel FOK! rond met vrouwelijke users inclusief foto's en (user)namen
Heb daar nog een bepaalde zip bestand van ergens op een hdd volgens mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat soort lijstjes gingen vroegah ook heel FOK! rond met vrouwelijke users inclusief foto's en (user)namen
Omertaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:16 schreef Nielsch het volgende:
"Aan alle slachtoffers zeggen wij: meld je bij de Senaat en blijf weg bij publieke media", staat in de brief. "Wie niet luisteren wil, is verantwoordelijk voor lijsten die nog zullen volgen."
Klopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ijsmeis.zip en ons aller Yvonne.. Welke heb ik gemist?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ooh meer dan genoegquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:40 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ijsmeis.zip en ons aller Yvonne.. Welke heb ik gemist?
Ik vind dat we nu best een update van de eerste verdienen, en ze is nog actief op FOK...quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:40 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ijsmeis.zip en ons aller Yvonne.. Welke heb ik gemist?
Wat een overdreven gedoe allemaal weer, te gek voor woorden.quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)utrechtse-bangalijst
Papa de rechter mag weer een voorwaardelijk uurtje schoffelen uitdelen @:rambodirk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |