Komt dan echt al dichtbij! Gaat alles verder goed?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:26 schreef Flav het volgende:
Hoe gaat het met de zwangeren hier?
Vandaag is de datum voor de sectio geprikt, ik ging voor een normale controle dus was hier niet op voorbereid haha.
Mocht hij eerder komen dan geef ik de natuurlijke weg een kans en anders weten we wanneer hij er is.
Heb er zo'n zin in om ons laatste kindje in mijn armen te mogen houden
Gaat goed. Uitslag van de vruchtwaterpunctie was goed, 20 weken echo ook.quote:
Ja, dat vonden wij ook nogal lastig..quote:Op zondag 26 mei 2024 18:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gaat goed. Uitslag van de vruchtwaterpunctie was goed, 20 weken echo ook.
Nu op kinderwagen jacht, we hebben van het weekend een aantal modellen bekeken.
Maar dat wordt nog wel een toer om er een te kiezen vrees ik. Vinden dat best lastig.
Dat er zoveel keus isquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:15 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben overigens de uppababy vista v2 wagen. Heel erg blij mee. Ging destijds voor een van de wagens waar ik online veel over had gelezen, maar deze was ruimer en gemakkelijker in de winkel. Wat vind je lastig aan de keuze? Volgens mij bestaan er weinig echte slechte keuzes.
Fijn dat alles goed bleek! Moet ze nu nog extra laten controleren? Of hoeft dat niet?quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:32 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Beetje stil hier.
Afgelopen zaterdag laatste antenatal klas gehad (van 9 tot 3...). Kan niet zeggen dat ik het geweldig vond, maar wel dat het me (denk ik) beter heeft voorbereid op wat komen gaat. Zaterdag ook een afspraak bij verloskundige en bloeddruk van mijn vrouw was weer iets hoog (onderkant van verhoging). Tenminste, bij de officiele bloeddrukmeter, bij de handmatige daarna zat ze net onder de grens. Moesten zondag dus weer naar het (lokale) ziekenhuis en zelfde verhaal. Eerste meting net te hoog (zowel onder als bovendruk), tweede meting net OK. Doorverwezen naar Day Assessment Unit voor woensdag, dus dat werd een halve dag ziekenhuis, omdat we die dag ook de 36-weken scan hadden in hetzelfde academische ziekenhuis. Nu was de bloeddrukmeting net onder de onderste grens van verhoging, maar komende weken wel elke week langs voor controle. Bloed en urine zijn beide OK, dus er is (nog) niets te zien van verhoogde bloeddruk, en verder ook geen symptomen als hoofdpijn ofzo.
Scan was allemaal OKDe baby ligt goed, en alles valt mooi binnen normale waardes. Nog minder dan 4 weken te gaan, en ik moet zeggen dat ik er naar uitkijk!
Fijn dat ze het in de gaten blijven houden en hopelijk blijft het hierbijquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Elke week bloeddruk, urine en bloed laten testen in principe. Vandaag had ze ook nog een afspraak, en bloeddruk was nu ruim binnen de normen. Nog een weekje en dan is ze sowieso full-term, maar hopelijk blijft de bloeddruk goed, na komende week valt ook de stress van het werk weg
Denk je dat je er ooit helemaal mentaal op voorbereid zult zijn? Al met zwangerschapsverlof? Mijn vriendin moet volgende week nog 4 dagen werken, week 37 begint op woensdag, en ze kijkt er erg naar uit om niet meer te hoeven werken. Ik heb wel medelijden met haar, met al haar gezucht en gepuf, alles lijkt meer en meer moeite te kosten, en de reden daarvan is ook heel duidelijk zichtbaar!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:56 schreef Ceviche het volgende:
Ik ben morgen 38 weken, en ik krijg het op mijn heupen van de gedachte dat de baby elk moment kan komen. Ik ben natuurlijk erg benieuwd naar onze dochtermaar ik heb volgens mij nog een paar weken nodig om me mentaal voor te bereiden ofzo
Inmiddels hebben we het huis zo'n beetje helemaal schoongemaakt. De baby waardeert het vast dat de vriezer nu overzichtelijk is ingedeeld
Ik heb al een kleuter, en toen ik zwanger was van hem was ik er voor mijn gevoel toch meer aan toe, of zoiets. Maar toen hoefde ik ook weken niks te doen en nu zorg ik natuurlijk ook voor hem en dat is toch anders. Het voelt echt ver weg nog. Bedacht me net dat ik de vluchttas nog moet pakken, dat had ook wel eerder gemogenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Denk je dat je er ooit helemaal mentaal op voorbereid zult zijn? Al met zwangerschapsverlof? Mijn vriendin moet volgende week nog 4 dagen werken, week 37 begint op woensdag, en ze kijkt er erg naar uit om niet meer te hoeven werken. Ik heb wel medelijden met haar, met al haar gezucht en gepuf, alles lijkt meer en meer moeite te kosten, en de reden daarvan is ook heel duidelijk zichtbaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |