Ziek chiquequote:
Katlleen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:04 schreef Arizona het volgende:
Hoezo wordt Kathleen niet genoemd bij de mensen in de gevarenzone
Zo schattig die manquote:
Ik hoop het nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo schattig die man![]()
Hij krijgt vrij veel aandacht en er was een introfilmpje van hem dus hij zal er wel uitgaan.
Ben er ook bang voor.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zo schattig die man![]()
Hij krijgt vrij veel aandacht en er was een introfilmpje van hem dus hij zal er wel uitgaan.
Die Amerikaanse gaat wel redelijk goed nog toch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Maar dat idee heb ik bij hem en bij de Amerikaanse
Je hebt beter opgelet dan ik. Ik ging voor de meest plausibele spellingquote:
Zijn jurktaart is ook niet echt goedquote:
Moest even nadenken maar nu weet ik het weer. Ze heet Estee Strooker.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:38 schreef golfer het volgende:
Dochter van de ex-stewardess is een bekende (tv)chef-kok.
Ik hoop dat het niveau inderdaad wat hoger ligt! Dat de spektakelstukken ook weer echte spekakels zijn. Dat is me nogal eens tegengevallen vorig seizoen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:21 schreef Stepperoller het volgende:
Vond het niveau voor een eerste aflevering ook wel vrij hoog liggen. Is naar mijn idee andere seizoenen weleens anders geweest.
Vaak te zien op 24kitchenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Moest even nadenken maar nu weet ik het weer. Ze heet Estee Strooker.
Is die niet ooit met een soortgelijk programma in the picture gekomen? Ik heb toch wat moeite met dat soort deelnemers. Connecties, inside info, de kunst een beetje afkijken … Ze moet het wel waarmaken natuurlijk, maar toch.quote:
Maar dat is toch met alles zo? Netwerken is je halve nieuwe baan ofzo.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Is die niet ooit met een soortgelijk programma in the picture gekomen? Ik heb toch wat moeite met dat soort deelnemers. Connecties, inside info, de kunst een beetje afkijken … Ze moet het wel waarmaken natuurlijk, maar toch.
Katlleen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Katleen daar erger ik me aan, die mag van mij er snel uit.
Die was vanaf seconde 1 van opdracht 1 constant in paniekmodus. Had ook oprecht verwacht dat zij zou "sneuvelen" na de 3e ronde. Blijkbaar in de montage/editing iets gemist of niet gezien, of ik kan het gewoon niet goed beoordelenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Katleen daar erger ik me aan, die mag van mij er snel uit.
Nou dit, toonbeeld van nervositeit. Niet dat ik het haar verwijt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 11:59 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Die was vanaf seconde 1 van opdracht 1 constant in paniekmodus. Had ook oprecht verwacht dat zij zou "sneuvelen" na de 3e ronde. Blijkbaar in de montage/editing iets gemist of niet gezien, of ik kan het gewoon niet goed beoordelen
Estee heeft Masterchef gewonnen volgens Boulevard en werkt nu 10 jaar als tv-kokquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Is die niet ooit met een soortgelijk programma in the picture gekomen? Ik heb toch wat moeite met dat soort deelnemers. Connecties, inside info, de kunst een beetje afkijken … Ze moet het wel waarmaken natuurlijk, maar toch.
Net teruggekeken, ik gok op Kimquote:Op zondag 27 oktober 2024 23:30 schreef TLC het volgende:
Hmm eerste gokje, die VMBO docente gaat dit seizoen winnen
Helemaal mee eensquote:Op zondag 3 november 2024 20:29 schreef miss_sly het volgende:
Dit vind ik een leuke opdracht! Benieuwd wat ze ervan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |