https://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf zondag 28 januari 2024 weer te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland? Ook in seizoen 11 strijden 10 nieuwe kandidaten strijden om de titel Beste Thuisbakker van Nederland 2024.
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
*MAX is tegenstrijdig met het begintijdstip, dus zit maar klaar met koffie/thee en een roze koek om 20.25!quote:Elke zondag, 20.25/20.30 uur, NPO 1*
De deelnemers van 2024:quote:Je kunt alle uitzending tot 30 dagen na de betreffende uitzending online terugkijken. Daarna kun je alleen nog fragmenten bekijken. Dit heeft te maken met de uitzendrechten die rusten op het beeldmateriaal.
quote:Dat zijn dit seizoen Aruna, Carla, Dennis, Peter, Pien, Rachida, Rudo, Sandra, Susan en Tim!
Meestal kut maar met Omroep Max nog wel vertrouwen/hoop dat het niet al te veel vervelende of schreeuwerige types zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)de-nederlanders.html
Ahhhhh nee hèquote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha, hopelijk dan wel met mensen zoals Rijk of Sam Hofmanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik merk dat ik het Aruna het meeste gun omdat zij iedere keer zo enorm veel maakt, in geweldige kwaliteit, hartstikke netjes en dan ook nog eens met unieke smaken. Van Susan had ik aan het begin van het seizoen nooit verwacht dat ze de finale zou halen, maar zij is stiekem ook echt heel goed en ik zou het haar ook van harte gunnen omdat ze goed enorm bakt en zo'n leuke, rustige vrouw is die o.a. geweldig met stress omgaatquote:Op zondag 17 maart 2024 15:14 schreef TLC het volgende:
Vanavond de finale
Ik voorspel Aruna als verrassende winnaar
Ik ga voor Tim. Juist omdat Aruna altijd teveel doet, denk ik dat de stress in de finale te veel wordt.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het Aruna het meeste gun omdat zij iedere keer zo enorm veel maakt, in geweldige kwaliteit, hartstikke netjes en dan ook nog eens met unieke smaken. Van Susan had ik aan het begin van het seizoen nooit verwacht dat ze de finale zou halen, maar zij is stiekem ook echt heel goed en ik zou het haar ook van harte gunnen omdat ze goed enorm bakt en zo'n leuke, rustige vrouw is die o.a. geweldig met stress omgaatEn Tim, tsja, ook gewoon heel erg goed en af en toe ook erg bijzondere, unieke baksels en smaken.
Met deze mensen in de finale maakt het me eigenlijk helemaal niet uit wie er wint, ze verdienen het allemaal. Maar als ik dan toch zou moeten kiezen, dan zou ik voor Aruna gaan omdat ze regelmatig zo veel meer doet dan er eigenlijk van de kandidaten gevraagd wordt en daardoor dingen doet die haast onmogelijk zijn in de tijd die ze krijgen.
Hier kan ik me nou helemaal bij aansluitenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:15 schreef Mrmime het volgende:
Ik ga ook voor Tim, maar gun het ze alledrie. Leuke finale denk ik!
Ik denk Robèrt. Die bakt echt het beste van iedereen.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik bepaal pas adhv deze aflevering wie ik vind dat de winst verdient.
quote:Op zondag 17 maart 2024 20:35 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik denk Robèrt. Die bakt echt het beste van iedereen.
Brings back memories, tussenuur middelbare schoolquote:Op zondag 17 maart 2024 20:40 schreef potjecreme het volgende:
Iedereen kan tompoezen maken
[ afbeelding ]
Vreselijk.quote:
Tijd voor een meetquote:Op zondag 17 maart 2024 20:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Zit er ook klaar voor. Met het allerlaatste stukje kruisbessen schuimvlaai van @:cat-astrophe Speciaal voor de laatste aflevering bewaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |