Ja, kwam voorbij op de radio. Dat is zo leuk aan radio, je komt van die pareltjes tegen die je lang niet meer gehoord hebt.quote:
Daar is dit wel het tpoic voor hequote:
Koenquote:
Ja kloptquote:Op zondag 17 maart 2024 11:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, kwam voorbij op de radio. Dat is zo leuk aan radio, je komt van die pareltjes tegen die je lang niet meer gehoord hebt.
Ontbijtje, koffiequote:
Klinkt goedquote:Op zondag 17 maart 2024 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ontbijtje, koffie. Alles prima, verder geen grootse plannen vandaag. Daar?
Als het droog blijft misschien een ommetje, en anders verder met de muren kaal maken in de gangquote:Op zondag 17 maart 2024 11:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt goedIk ga er misschien nog even opuit
Maandag?quote:
Dat gevoel had ik dus net een tijdje,quote:
Heb wel eens op zaterdag om die reden om 6:00 zitten ontbijten voordat ik bedacht dat er iets niet kloptequote:Op zondag 17 maart 2024 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik dus net een tijdje,
dat ik moest gaan werken
Boeien of werk je niet thuis?quote:Op zondag 17 maart 2024 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik dus net een tijdje,
dat ik moest gaan werken
Ik op zondag .....quote:Op zondag 17 maart 2024 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb wel eens op zaterdag om die reden om 6:00 zitten ontbijten voordat ik bedacht dat er iets niet klopte
Dat is ergquote:Op zondag 17 maart 2024 12:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb wel eens op zaterdag om die reden om 6:00 zitten ontbijten voordat ik bedacht dat er iets niet klopte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |