Dat publiek doet goed mee, zou tof zijn als dat met ESF ook lukt.quote:
Op X roepen mensen die vorige week Danny nog met de grond afmaakte nu juist op om op hem te stemmen..quote:
daarom vind ik dat stemmen van streamers/tv kijken dus helemaal niets.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op X roepen mensen die vorige week Danny nog met de grond afmaakte nu juist op om op hem te stemmen..
Grappig en treurig tegelijk
En oud bewoners bemoeien zich er ook al mee om op iemand te stemmen via FB groepen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
daarom vind ik dat stemmen van streamers/tv kijken dus helemaal niets.
Ook niet omdat sommige meerdere accounts hebben.
Een van de redenen dat ik zelden stem
Ook al pppff zo is er toch geen fuck meer aan om te stemmen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En oud bewoners bemoeien zich er ook al mee om op iemand te stemmen via FB groepen.
Geloof me, denk dat er dan nog genoeg zijn die hun laatste geld daar voor uit gaan gevenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:48 schreef Kissingbird het volgende:
Eigenlijk zou stemmen voor geld wellicht eerlijker gaan dan.. Zoals het vroegah was.
Dan laat het wel uit je hoofd om 10 accounts aan te maken om te stemmen.
Al die moeite ook die ze erin steken met al die accounts inderdaad, moet wel leuk blijvenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
daarom vind ik dat stemmen van streamers/tv kijken dus helemaal niets.
Ook niet omdat sommige meerdere accounts hebben.
Een van de redenen dat ik zelden stem
Ja, daarom heb ik besloten om niet meer te stemmen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Al die moeite ook die ze erin steken met al die accounts inderdaad, moet wel leuk blijven
Kan dat moeilijk geloven dat je dat zou doen voor mensen die je niet kent..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof me, denk dat er dan nog genoeg zijn die hun laatste geld daar voor uit gaan geven
Nee ik ook niet ben nooit echt specifiek van iemand fanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan dat moeilijk geloven dat je dat zou doen voor mensen die je niet kent..
überhaupt het fenomeen 'fan' daar uhm vind ik wat van. Nooit zo gehad.
Ja Randy rolt zo de finale in.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet ben nooit echt specifiek van iemand fan
Wel dat ik iemand niet mag, of leuk vind en dat is dit jaar Ashley daarbij is later Karen gekomen en nu Danny en Glenn.
Tom, Jimmy, Alice, Tyron en Dilano vind ik wel leuk om naar te luisteren
Randy geen idee die zie ik amperdie rolt er makkelijk door heb ik het idee
Is het eigenlijk wat? Heb die zoete meuk al tijden niet gedronken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
Deze zie je echt overal.
[ afbeelding ]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)importeurs-strafbaar
Ja, het gaat steeds rustiger worden. na deze afvalronde komen er nog 3 nominatie en afval rondes en dan is het alweer de finalequote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja Randy rolt zo de finale in.
Paar dagen weinig streams gekeken. Zal rustiger worden als Dilano weg is en Jimmie zal dan super verdrietig zijn.
Gaat opeens snel nu..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het gaat steeds rustiger worden. na deze afvalronde komen er nog 3 nominatie en afval rondes en dan is het alweer de finale
Ik ook niet hoor,moet die bende niet.Sommige rekenen 3 euro per blikje.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wat? Heb die zoete meuk al tijden niet gedronken.
Ja heel snelquote:
Nog een maandje,ga de SC wel meer missen dan de COS.quote:
Ja was gezellig hier dit jaar. Vorig jaar kreeg ik niemand naar de SCquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog een maandje,ga de SC wel meer missen dan de COS.
Maar toen was ik er ook niet bijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was gezellig hier dit jaar. Vorig jaar kreeg ik niemand naar de SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |