Wat drink jij niekquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Whisky drinken is interessantdoenerij.
Nu thee.quote:
Is niet goed.... Maar goed ik hoef dan ook niet eeuwig te leven.quote:
Dark 'n Stormy is lekker, waar koop jij je ginger beer? Ik vind alleen die hele dure van fever tree. Of maak je zelf?quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Dark & Stormy genot.![]()
Ik hou van bruine rum en ik hou van ginger beer, dus![]()
Als je met whisky wilt experimenteren en je houdt van een D&S, zou je kunnen proberen een Penicillin te maken.
Dat is echt genot (wel met Laphroaig of in ieder geval Schotse Islay whisky voor het rokerige accent). Whisky met gember(bier) en een vleugje zoetigheid (honing, limoen). Je moet er van houden (alsof je een medicinaal keeldrankje nuttigt), maar bohhh...
Sterke drank / Donkere rum / Whisky![]()
Klacht: geen 8-10% vetpercentage kunnen krijgen.
Snap niet waarom. @:onlogisch @:Oriente
Gewoon Royal Club kopen joh, prima zat. Echt mijn go to frisdrank laatste tijd. Ikzelf drink wel de 0% suiker. En inderdaad wat duurder dan cola en andere frisdranken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:36 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is niet goed.... Maar goed ik hoef dan ook niet eeuwig te leven.
[..]
Dark 'n Stormy is lekker, waar koop jij je ginger beer? Ik vind alleen die hele dure van fever tree. Of maak je zelf?
Is het dan niet makkelijker om gewoon Jager of zo te drinken? Maar ik zal het wel eens proberen, moet eens wat bitters op de kop slaan zodat ik een old fashioned kan maken.
Bedankt ik ga eens kijken! Als ik het ga proberen, laat ik het je zeker weten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Gewoon Royal Club kopen joh, prima zat. Echt mijn go to frisdrank laatste tijd. Ikzelf drink wel de 0% suiker. En inderdaad wat duurder dan cola en andere frisdranken.
Je hebt in bv onze Jumbo ook andere gemberbieren, vaak in het 'exotische' schap met producten uit de Cariben. Die zijn nog duurder en in kleine flesjes.
Old Fashioned is ook genieten.
Penicillin is toch niet echt vergelijkbaar met Jäger. Er zit ook honing en limoen in, dus is toch wat lichter en iets zoeter van smaak. En niet echt kruidig. Maar door de whisky (als je rokerige gebruikt) en de gember lijkt het een beetje op een hoestdrankeffect. Alleen dan veel lekkerder.
Probeer maar.
Oh, oke.quote:
Eeuwige roemquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
User @:Coco , krijg ik nog wat?
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
User @:Coco , krijg ik nog wat?
[..]
Alle verstandige mensen voorspelden 4-0quote:
Je wordt niet geboren met verstand. Het is niet iedereen gegeven.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Alle verstandige mensen voorspelden 4-0
5-0, close enough.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Alle verstandige mensen voorspelden 4-0
lolquote:Dave Vos is volgens de NOS in beeld om hoofdtrainer te worden bij Ajax. De oefenmeester is momenteel nog eindverantwoordelijke bij Jong Ajax, dat vijftiende staat in de Keuken Kampioen Divisie. In Amsterdam is men lovend over de veertigjarige trainer en daarom maakt hij kans om te promoveren naar het eerste elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |