Uitmelkgenot.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.ad.nl/show/ze(...)mt-in-2025~a05aad5c/
Ik vind die serie maar mehquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.ad.nl/show/ze(...)mt-in-2025~a05aad5c/
Ik vind de laatste jaren die technologische ontwikkelingen wel vergezocht. In het begin was het echt treffend.quote:
Eens maat. Iedere serie wordt tot op het bot uitgemolken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Uitmelkgenot.
Ik kijk (buiten baantjer) geen series meer.
HavermoutGoden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Oja, cutgenot.
Ik zweer nog steeds bij havermout/graanontbijt voor het sporten. Veel lekkerder en veel meer vezels en eiwitten genot.
Edit: oja vanwege werk zeg je. Dan snap ik het en zijn bolletjes makkelijker. Al nam ik vroeger wel havermout mee naar kantoor.
Wat ga jij allemaal doen dit weekend makker?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:51 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van @:GGMM op Twitter. We gaan goed het weekend in boys
Nog 2.5 uur tot het weekend hiero.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:51 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van @:GGMM op Twitter. We gaan goed het weekend in boys
Vanavond even langs een maat.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ga jij allemaal doen dit weekend makker?
Ik werk wat extra uurtjes vandaag waar ik normaal vrij heb. Dus nog net geen weekend @Calandquote:
Vind je je nieuwe baan ook niet leuk?quote:
Ik heb vanavond een verjaardag en ga morgen naar een 'concert' in de Ziggo Dome, dus een dagje Amsterdamquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond even langs een maat.
Morgen de voetbal met onlo jr.
Zondag de gym murderen.
Daar dan?
Holland zingt Hazes?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een verjaardag en ga morgen naar een 'concert' in de Ziggo Dome, dus een dagje Amsterdam
Graag tips voor leuke kroegjes @:tarado @:tjacka
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een verjaardag en ga morgen naar een 'concert' in de Ziggo Dome, dus een dagje Amsterdam
Graag tips voor leuke kroegjes @:tarado @:tjacka
Hartstikke leukquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je je nieuwe baan ook niet leuk?
Graag pics met een verjaardagshoedje.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hartstikke leuk
Maar teringmoe en toe aan een dutje en weekend.
Kat Billie is jarig.
Als ik thuis ben wellicht.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag pics met een verjaardagshoedje.
Dat is die carnaval meid van je.quote:
Ik ben op een nummertje na ook wel fan van Hazes eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is die carnaval meid van je.
Alvast veel plezier. We lezen graag een review.
Ah begrijpelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hartstikke leuk
Maar teringmoe en toe aan een dutje en weekend.
Kat Billie is jarig.
Heb je een favoriet nummer?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben op een nummertje na ook wel fan van Hazes eigenlijk.
Vast dat nummer waar je 'kut hoer' zegt na iedere zin. Als dit niet Caland's favoriet is, dan ben ik hevig teleurgesteld.quote:
Caland is tegenwoordig getemd, dus reken er maar niet op.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vast dat nummer waar je 'kut hoer' zegt na iedere zin. Als dit niet Caland's favoriet is, dan ben ik hevig teleurgesteld.
Hielp ik je daarom uit de goot?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vast dat nummer waar je 'kut hoer' zegt na iedere zin. Als dit niet Caland's favoriet is, dan ben ik hevig teleurgesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |