hahaha tja. t blijft toch grappig. maar zie het meer als andere scene enzo. maarja. goedquote:
zie ik hier liefde jah?quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb stiekem met WK gedanst ik hoop dat hij het leuk vond
als dit geen fok! stelletje wordt ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja je had wel wat beter je best kunnen doen om het stil te houden
owh geen feest dan vrijgezellen van fok enzo?[quote]quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag lieverd ik ben al met zoveel mensen een fok stelletje geweest.
[b]Op
quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb stiekem met WK gedanst ik hoop dat hij het leuk vond
Spoot het je neus uit?quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik verslikte me in mijn havermoutje 🤣
@HappyCharlyquote:Op donderdag 14 maart 2024 06:33 schreef kree het volgende:
ja stelt me wel weer teleur dan, dacht ff mooi fok feest enzo en stelletje.... naja.
wie weet blijft er nog iemand over voor mij
hahaha hmmmmms ik denk dat we teveel verschillen in leeftijd eigenlijk. maarja ondanks dr nukken hier en daar vindt ik dr wel leukquote:
Te jong of te oud?quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:37 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha hmmmmms ik denk dat we teveel verschillen in leeftijd eigenlijk. maarja ondanks dr nukken hier en daar vindt ik dr wel leuk
hahahahahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 06:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaa die kree weet wel hoe hij het bewateringssysteem van de vrouw moet bedienen.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaa die kree weet wel hoe hij het bewateringssysteem van de vrouw moet bedienen.
Ja nu vind je me nog grappig maar gedurende de dag neemt dit gedrag tot je me aan het einde van de dag denkt: kill dat wief.quote:
Had gister therapie heerlijk over kunnen nadenken afgelopen nachtquote:Op donderdag 14 maart 2024 06:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja precies.
Hoe gaat het daar eigenlijk, gaat t weer een beetje de goede kant op?
Ik denk dat het meer een beeld in je hoofd is van iemandquote:Op donderdag 14 maart 2024 06:46 schreef kree het volgende:
hmmmm toch he want weet nog niet echt met wie ik te doen heb, maar sommige foksters vindt ik soort van, mja hoe zal ik het zeggen....... aantrekkelijk ofzo, ?>>>. wat denken jullie waarom?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja nu vind je me nog grappig maar gedurende de dag neemt dit gedrag tot je me aan het einde van de dag denkt: kill dat wief.
euhm nee dat is het toch niet hoor? een beeld wel maar niet als beeld maar als karakter mss wel?quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een beeld in je hoofd is van iemand
Ah geen slaapmeds meer dus?quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had gister therapie heerlijk over kunnen nadenken afgelopen nachten ik mag vandaag het nog eens fijntjes over doen #zinin
Naja wel beter dan slaap je in elk geval om de dag een beetje goed. Niet slapen is hell. Heb het ook een keer twee weken niet gekundquote:Op donderdag 14 maart 2024 06:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zeker wel om de dag * Monsterkoekie trekt pruillip
Gevalletje leerling overtreft de meester.quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]je hebt het gevoel voor romantiek snel van kree afgekeken
Hoe gaat het met jou nu?quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja wel beter dan slaap je in elk geval om de dag een beetje goed. Niet slapen is hell. Heb het ook een keer twee weken niet gekundDat ging niet goed zeg maar.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gevalletje leerling overtreft de meester.
Hier gaat het wel goed hoor. Ben helemaal van de benzo's af en heb de smaak goed te pakken. Gisteren mailtje de deur uit gedaan om een plan te maken om de rest van de meds ook af te bouwen.quote:
Wauw mag ik wat van die 12 uur?quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier gaat het wel goed hoor. Ben helemaal van de benzo's af en heb de smaak goed te pakken. Gisteren mailtje de deur uit gedaan om een plan te maken om de rest van de meds ook af te bouwen.
(Ik slaap 12 uur per nacht en ben 20kg aangekomen door die rot pillen.)
Graag haha. Op het begin was ik er ook wel blij mee maar nu mis ik gewoon een halve dag.quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wauw mag ik wat van die 12 uur?
Nee niet met alles. Van waterzuivering heb ik weinig kaas gegeten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]is dat met alles? Vraag die voor een vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |