4 llordquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:43 schreef Lrod01 het volgende:
Iedere keer weer huilie huilie doen over iemand die ze net 3 weken kent. Kom op zeg.
Lijkt wel een puber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Snap je nu niet dat het daar helemaal niet om gaat.....quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:43 schreef Lrod01 het volgende:
Iedere keer weer huilie huilie doen over iemand die ze net 3 weken kent. Kom op zeg.
Lijkt wel een puber.
okay dankjewel , dat had ik niet gehoord , maar dan nog geloof ik er niets van ,quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jimmy : Ik hoop gewoon niet dat onze stem hem er op heeft gezet, en hem naar huis stuurt zaterdag. want dat zou ik mezelf nooit kunnen vergeven. Dan ga ik er achter aan. Dat is in ieder geval al bezegeld. Dat zou ik echt heftig vinden.
Dat is toch de brief van haar vriend of niet? Ze heeft het over niets anders.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snap je nu niet dat het daar helemaal niet om gaat.....
Ja helaas wel idd. Het is nog steeds wel leuk en BB blijft m’n mattie ;p maar zat er vorige jaren wel dieper in qua binding ook. Qua casting en spelopzet. Ach ja, it is what it is. Hopelijk een toffe laatste maand en volgend jaar weer een klapper van een seizoenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit hele seizoen is een beetje een fail qua spanning e.d. Het begon nog best leuk allemaal. Ik vertrek ook weer naar Netflix
Ze is gewoon niet nep genoeg vergeleken met de groep met hun strategische rattentrucs.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee precies maar ze snapt nog steeds niet dat dat zo niet werkt![]()
En dat is niet omdat ze naïef is maar omdat ze makkelijk overal doorheen denkt te komen als je zo'n rol aanneemt
Is ook een strategie
[ afbeelding ]
Kind is 19. Heb zoveel meer respect voor haar die het zelf rooit dan bv voor iemand die alles voorgekauwd moet krijgen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee precies maar ze snapt nog steeds niet dat dat zo niet werkt![]()
En dat is niet omdat ze naïef is maar omdat ze makkelijk overal doorheen denkt te komen als je zo'n rol aanneemt
Is ook een strategie
[ afbeelding ]
Ze mogen ook niet echt iets besprekenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
niemand die ook even komt kijken he
ohquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mogen ook niet echt iets bespreken
Dat gaat best moeilijk nu
Ze put troost uit die brief maar het zijn de spanningen van het nomineren ze is nog zo jong ik geef het je te doen.....ze staat er ook elke keer op....moet zelf nomineren en misschien op iemand die ze eigenlijk helemaal niet wil,quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:45 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat is toch de brief van haar vriend of niet? Ze heeft het over niets anders.
Is ze ook eigenlijk . meisjes van die leeftijd kunnen helemaal opgaan in hun 'verkering' alles draait om die persoon .quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:43 schreef Lrod01 het volgende:
Lijkt wel een puber.
Ik denk dat je er niet ver vanaf zit..quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze put troost uit die brief maar het zijn de spanningen van het nomineren ze is nog zo jong ik geef het je te doen.....ze staat er ook elke keer op....moet zelf nomineren en misschien op iemand die ze eigenlijk helemaal niet wil,
Ik denk eerlijk gezegd dat Alice wel ouder is dan de meeste 19 jarigenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ze ook eigenlijk . meisjes van die leeftijd kunnen helemaal opgaan in hun 'verkering' alles draait om die persoon .
Dat zie je bij haar ook . Maar dat snap ik nog wel
Mwah niet helemaal eens, als je Zwitserland wil spelen is dat ook een strategie en ook Al heeft haar nare trucsquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is gewoon niet nep genoeg vergeleken met de groep met hun strategische rattentrucs.
Dat loop ik hier net te vertellenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:46 schreef Koos1958 het volgende:
Kind
[..]
Kind is 19. Heb zoveel meer respect voor haar die het zelf rooit dan bv voor iemand die alles voorgekauwd moet krijgen.
Ze hebben een maand lang 24 uur per dag samen doorgebracht vertelde ze. Als je het qua tijd berekent waar je elkaar alleen in een weekend zou zien is dit ongeveer maand of 6/7quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Alice wel ouder is dan de meeste 19 jarigen
Maar dat ze door iets of wat in haar verleden een ietwat ongezonde manier heeft om zich aan iemand te binden
Weet zo even niet hoe ik het duidelijker moet posten
Neequote:Op woensdag 13 maart 2024 21:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben een maand lang 24 uur per dag samen doorgebracht vertelde ze. Als je het qua tijd berekent waar je elkaar alleen in een weekend zou zien is dit ongeveer maand of 6/7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |