Je kan achteraf bewerkenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:10 schreef _flore het volgende:
Ik wilde eigenlijk de vrolijke plaatjes van Vanyel weer in de OP zetten maar weet nog niet hoe dat moet en wilde t geen uur laten duren
Ah, ik snapte het dus wel! Dank voor de ophelderingquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jullie kunnen niet tellen![]()
Ik ga 3 keer buiten de deur eten (en ja, dat vind ik ook veel)
Vrijdag diner = 1
Zaterdag lunch = 2
Zondag diner = 3
Wat het een trifecta maakt.
Was ik zaterdag ook nog gaan dineren dan was dat uit eten nummer 4 geweest dat weekend.
Heb die zondag trouwens ook nog een verjaardag dus ik verwacht dat het vlaai als lunch wordt. Buiten de deur, maar telt niet als uit eten
Ik las dit als 'ik ben married at first sight met mn favoriete lasagne'quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Eens met @:mjan!
Ik ben thuis en mijn lasagne komt net uit de oven. Aanvalleeeeeen! Had toch wel behoorlijk trek dus via de Jumbo naar de bus voor de allerlekkerste kant en klaar lasagne.
Geen werk meer vanavond. Komt morgen wel weer. Nu genieten van married at first sight met lasagne
Hahaha!quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:34 schreef _flore het volgende:
[..]
Ik las dit als 'ik ben married at first sight met mn favoriete lasagne'
Wel een juiste, thanks!quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Als je erop klikt zie je het plaatje
Die url zou ik kopiëren en plakken in de popup die je krijgt als je hier op fok het camera icoontje aantikt.
Weet niet of dat de kortste weg is
@Vanyel, hoe kwam mijn opmerking over bij jou? Want ik zit t nu in te vullen, wat ik ook best suf vind van mezelf eigenlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:33 schreef _flore het volgende:
Mijn gedachte was: het werd niet 'voor de lol of vrolijkheid' gepost.
Aandoenlijke chaosquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was vandaag bijna gekidnapt![]()
Ik ging naar een kas waar men allerlei ecologische projecten doet, planten verkoopt, etc. Prachtig initiatief. Alles draait op vrijwilligers. Ik wil er al jaren naartoe maar ze hebben onpraktische openingstijden. Vandaag kwam het er van.
Ik werd hartelijk onthaald, moest de handen schudden van iedereen en er werd besloten dat ik een rondleiding kreeg. De meneer van de rondleiding kwam nogal autistisch over. Wat ik ook zei, ik kreeg geen antwoord en hij bleef bij zijn verhaal. Ik weet nu alles over de hele organisatie geloof ik.
Toen ik tuinaarde wilde afrekenen, duurde dat ook weer 20 minuten want ingewikkeld voor de mensen. Toen werd er besloten dat ik nog iets moest bekijken onder leiding van nog een vrijwilliger. Ik was zo dom om een vraag te stellen. In al het enthousiasme werd er een antwoord gezocht maar 15 minuten later was er nog geen uitsluitsel.
Ondertussen had men besloten dat ik thee moest drinken met de groep. En er moesten speciaal voor mij koekjes gehaald worden uit de auto. De aap kwam toen uit de mouw, ze zagen in mij wel een goede vrijwilliger.
Uiteindelijk ben ik 1,5 uur daar geweest. Ik zag net dat ze nog een verkeerde zak aarde in mijn auto hebben gelegd ook![]()
Toch heeft deze organisatie wel een plekje in mijn hart veroverd
Whehequote:Op woensdag 13 maart 2024 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat geweldig daar @:lucky_strike Ik denk wel dat jij daar de boel zou gaan stroomlijnen en of ze daar dan blij mee zouden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |