abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212815398

[ Bericht 53% gewijzigd door _flore op 13-03-2024 21:58:34 ]
pi_212815412
Is @LeeHarveyOswald wel veilig teruggekeerd op het motortje uit Spanje?
pi_212815428
Ik wilde eigenlijk de vrolijke plaatjes van Vanyel weer in de OP zetten maar weet nog niet hoe dat moet en wilde t geen uur laten duren :P
pi_212815489
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:10 schreef _flore het volgende:
Ik wilde eigenlijk de vrolijke plaatjes van Vanyel weer in de OP zetten maar weet nog niet hoe dat moet en wilde t geen uur laten duren :P
Je kan achteraf bewerken ;)
pi_212815646
Wij gaan de terugreis in etappes doen, hotelhoppen. Eerst nachtje in de Franse Pyreneeën, dan midden Frankrijk en dan iets onder Parijs. Eind volgende week. Eerst even nog een week genieten van zon en 20graden.

Ik hoop dat @Blues ook zulk mooi weer heeft.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212815652
Oh. Ik realiseer me nu dat ik misschien iets heel lomps heb gezegd hiermee. Ik bedoelde 'vrolijk' als: ik word er blij van als de OP uitstraalt dat iedereen er mag zijn. Dat gevoel zou ik iedereen willen geven en wensen dat iedereen dat voelt. En ik word blij van de blije mensen op de foto's. Liefde O+ Excuses als het rot overkwam.
pi_212815758
Ik zou het wel kunstig vinden als iemand jouw opmerking als lomp zou kunnen opvatten.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_212815887
Jullie kunnen niet tellen :{w

Ik ga 3 keer buiten de deur eten (en ja, dat vind ik ook veel _O- )
Vrijdag diner = 1
Zaterdag lunch = 2
Zondag diner = 3

Wat het een trifecta maakt.

Was ik zaterdag ook nog gaan dineren (wat geheel losstaat van de lunch) dan was dat uit eten nummer 4 geweest dat weekend.

Heb die zondag trouwens ook nog een verjaardag dus ik verwacht dat het vlaai als lunch wordt. Buiten de deur, maar telt niet als uit eten :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212815905
Oké dit wijzigen gaat even duren _O-
pi_212815938
Eens met @mjan!
Ik ben thuis en mijn lasagne komt net uit de oven. Aanvalleeeeeen! Had toch wel behoorlijk trek dus via de Jumbo naar de bus voor de allerlekkerste kant en klaar lasagne.

Geen werk meer vanavond. Komt morgen wel weer. Nu genieten van married at first sight met lasagne O+
pi_212815939
quote:
10s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jullie kunnen niet tellen :{w

Ik ga 3 keer buiten de deur eten (en ja, dat vind ik ook veel _O- )
Vrijdag diner = 1
Zaterdag lunch = 2
Zondag diner = 3

Wat het een trifecta maakt.

Was ik zaterdag ook nog gaan dineren dan was dat uit eten nummer 4 geweest dat weekend.

Heb die zondag trouwens ook nog een verjaardag dus ik verwacht dat het vlaai als lunch wordt. Buiten de deur, maar telt niet als uit eten :+
Ah, ik snapte het dus wel! Dank voor de opheldering :D

Perfecte lunch dat O+
pi_212815954
Mijn gedachte was: het werd niet 'voor de lol of vrolijkheid' gepost.
pi_212815969
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Eens met @:mjan!
Ik ben thuis en mijn lasagne komt net uit de oven. Aanvalleeeeeen! Had toch wel behoorlijk trek dus via de Jumbo naar de bus voor de allerlekkerste kant en klaar lasagne.

Geen werk meer vanavond. Komt morgen wel weer. Nu genieten van married at first sight met lasagne O+
Ik las dit als 'ik ben married at first sight met mn favoriete lasagne' :+
pi_212816123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:34 schreef _flore het volgende:

[..]
Ik las dit als 'ik ben married at first sight met mn favoriete lasagne' :+
Hahaha!
Nou als ik met een lasagne zou trouwen, dan wel met deze :P
pi_212816235
Omg _O-

Wil iemand me helpen met de plaatjes in de OP?
pi_212816471
Als je erop klikt zie je het plaatje
Die url zou ik kopiëren en plakken in de popup die je krijgt als je hier op fok het camera icoontje aantikt.

Weet niet of dat de kortste weg is
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212816628
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Als je erop klikt zie je het plaatje
Die url zou ik kopiëren en plakken in de popup die je krijgt als je hier op fok het camera icoontje aantikt.

Weet niet of dat de kortste weg is
Wel een juiste, thanks! *O*
pi_212816667
Ik was vandaag bijna gekidnapt _O-

Ik ging naar een kas waar men allerlei ecologische projecten doet, planten verkoopt, etc. Prachtig initiatief. Alles draait op vrijwilligers. Ik wil er al jaren naartoe maar ze hebben onpraktische openingstijden. Vandaag kwam het er van.

Ik werd hartelijk onthaald, moest de handen schudden van iedereen en er werd besloten dat ik een rondleiding kreeg. De meneer van de rondleiding kwam nogal autistisch over. Wat ik ook zei, ik kreeg geen antwoord en hij bleef bij zijn verhaal. Ik weet nu alles over de hele organisatie geloof ik.

Toen ik tuinaarde wilde afrekenen, duurde dat ook weer 20 minuten want ingewikkeld voor de mensen. Toen werd er besloten dat ik nog iets moest bekijken onder leiding van nog een vrijwilliger. Ik was zo dom om een vraag te stellen. In al het enthousiasme werd er een antwoord gezocht maar 15 minuten later was er nog geen uitsluitsel.

Ondertussen had men besloten dat ik thee moest drinken met de groep. En er moesten speciaal voor mij koekjes gehaald worden uit de auto. De aap kwam toen uit de mouw, ze zagen in mij wel een goede vrijwilliger.

Uiteindelijk ben ik 1,5 uur daar geweest. Ik zag net dat ze nog een verkeerde zak aarde in mijn auto hebben gelegd ook :')

Toch heeft deze organisatie wel een plekje in mijn hart veroverd O+
Spoilers!
pi_212816867
Nooh LS O+

In Rotterdam zatenzitten een aantal fantastische restaurants, waaronder bij mij om de hoek, met een fantastische mix van bijzonder bedraadde mensen én straatschoffies. Het ging daar altijd volgens het vaste stramien en retesnel want anders raakte iedereen ontregeld :D

Het zat altijd in mn achterhoofd daar nog eens te vrijwilligen als ik ooit minder dan 36/32 uur zou werken. Maar inmiddels zit het niet meer bij mij om de hoek :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212816887
Lucky :D Dankjewel voor dit verhaal O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_212816942
Vrijwilligers _O_ Iedereen zit te springen om vrijwilligers *O*

Iedereen wil deel uitmaken van het verenigingsleven, lees iedereen vindt het fantastisch als een ander het maar regelt *O* :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212816956
Wat geweldig daar @Lucky_Strike Ik denk wel dat jij daar de boel zou gaan stroomlijnen en of ze daar dan blij mee zouden zijn _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_212817076
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 21:33 schreef _flore het volgende:
Mijn gedachte was: het werd niet 'voor de lol of vrolijkheid' gepost.
@Vanyel, hoe kwam mijn opmerking over bij jou? Want ik zit t nu in te vullen, wat ik ook best suf vind van mezelf eigenlijk.
pi_212817113
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was vandaag bijna gekidnapt _O-

Ik ging naar een kas waar men allerlei ecologische projecten doet, planten verkoopt, etc. Prachtig initiatief. Alles draait op vrijwilligers. Ik wil er al jaren naartoe maar ze hebben onpraktische openingstijden. Vandaag kwam het er van.

Ik werd hartelijk onthaald, moest de handen schudden van iedereen en er werd besloten dat ik een rondleiding kreeg. De meneer van de rondleiding kwam nogal autistisch over. Wat ik ook zei, ik kreeg geen antwoord en hij bleef bij zijn verhaal. Ik weet nu alles over de hele organisatie geloof ik.

Toen ik tuinaarde wilde afrekenen, duurde dat ook weer 20 minuten want ingewikkeld voor de mensen. Toen werd er besloten dat ik nog iets moest bekijken onder leiding van nog een vrijwilliger. Ik was zo dom om een vraag te stellen. In al het enthousiasme werd er een antwoord gezocht maar 15 minuten later was er nog geen uitsluitsel.

Ondertussen had men besloten dat ik thee moest drinken met de groep. En er moesten speciaal voor mij koekjes gehaald worden uit de auto. De aap kwam toen uit de mouw, ze zagen in mij wel een goede vrijwilliger.

Uiteindelijk ben ik 1,5 uur daar geweest. Ik zag net dat ze nog een verkeerde zak aarde in mijn auto hebben gelegd ook :')

Toch heeft deze organisatie wel een plekje in mijn hart veroverd O+
Aandoenlijke chaos O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212817116
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat geweldig daar @:lucky_strike Ik denk wel dat jij daar de boel zou gaan stroomlijnen en of ze daar dan blij mee zouden zijn _O-
Whehe :@ :Y

Ik heb gezegd dat als (kleine kans) ik iets ga doen, het in een organiserende rol moet zijn en niet met mijn handen in de aarde. Ik zou echt de shit out of deze mensen kunnen managen O+ Het zou het perfecte vrijwilligerswerk voor mij zijn.

Maar gaat niet gebeuren. Als ik ergens extra tijd in ga stoppen, is het meer geld verdienen of meer tuinieren bij mij thuis.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')