Wie?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga niks over die neus zeggen, maar een Colombiaans griepje hier en daar sluit ik niet uit.
Daarom lijkt ze 60quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze ziet er best goed uit. Alleen lijnen
Ik heb ook een slanke neusquote:
Vroeger had je bij BNN toch een programma waarin ze mensen met een stoornis aan de liefde hielpen?quote:
Undatebles.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Vroeger had je bij BNN toch een programma waarin ze mensen met een stoornis aan de liefde hielpen?
Als dat programma niet meer bestaat begrijp ik wel waarom First Dates aan deze deelnemers komt eerlijk gezegd.
quote:
Ik heb er een geweldige tijd gehad.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar kunnen we wel wat users naar afvaardigen
Er zijn wel meer pareltjes van programma’s geweest met bijzondere mensen aan het daten. Gelukkig krijgen we hier ook een kijkje in de keuken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Vroeger had je bij BNN toch een programma waarin ze mensen met een stoornis aan de liefde hielpen?
Als dat programma niet meer bestaat begrijp ik wel waarom First Dates aan deze deelnemers komt eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |