quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nieuwe stagiaire zeker. Lekker crea.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:21 schreef Sapstengel het volgende:
Normaal zag je altijd alleen foto's als mensen iets samen gingen doen
Haai haaiquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:26 schreef DKUp het volgende:
Kinetic sand om ijsjes uit te draaien met klei
Gisteren of eergisteren de nieuwe intro geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Die meid met die hondjesis die al geweest?
Ja we moeten genieten van de linkse grachtengordelquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Oh we krijgen nu elke avond 1 sec stukje Amsterdam voor we naar de kade gaan.
Dus nog niet geweest in de uitzending?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren de nieuwe intro geweest.
Kloptquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus nog niet geweest in de uitzending?
Is ook niet zo bijzonderquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
met zo'n gezichtsveld gewoon op victor inzoomen
Haai haaiquote:
Thom is het type dat een vrouwelijke versie van z’n maten zoektquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Thom is het type dat tegen een meisje praat alsof het een van z’n maten is.
Kijkt niemandquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:37 schreef Joop_W het volgende:
“Kijk jij fomule1?????!!!!!”
Ja, echt heel uniek schat.
Vrouw die goed zuipen kan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thom is het type dat een vrouwelijke versie van z’n maten zoekt
Zoekt hij vast ook wel jaquote:
Haai haaiquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:40 schreef Bugno3 het volgende:
Present, met excuses voor de vertraging.
Laat ons niet losquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
In dit tempo ga ik snel naar de koffie grijpen
Nu is Whitley daar, dus ongetwijfeld redt zij de show voor jou.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:40 schreef DKUp het volgende:
In dit tempo ga ik snel naar de koffie grijpen
Half chromosoompjequote:Op donderdag 14 maart 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Deze heeft net het syndroom van down ontweken.
We hebben er veel vanavondquote:
Als je goed kijkt kun je het hele vatenstelsel in z'n gezicht ontdekken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is wel een beetje bleekjes
Mooi haar en ogen
Ik neem hem wel mee naar buitenquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt kun je het hele vatenstelsel in z'n gezicht ontdekken.
Oke ik ben afgehaaktquote:
niks mis met wat vascularityquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt kun je het hele vatenstelsel in z'n gezicht ontdekken.
Weer een rariteitenkabinetquote:
Dit is first datesquote:
Lekker horsequote:
Nou jongens tochquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom kijkt hij steeds alsof hij een TIA heeft?
En dan schrijven mensen dat vrouwen te kritisch zijn bij bv first datesquote:
Deze mets ookquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan schrijven mensen dat vrouwen te kritisch zijn bij bv first dates
Hier komt echt niet de doorsnee man voorbij
Wie?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga niks over die neus zeggen, maar een Colombiaans griepje hier en daar sluit ik niet uit.
Daarom lijkt ze 60quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze ziet er best goed uit. Alleen lijnen
Ik heb ook een slanke neusquote:
Vroeger had je bij BNN toch een programma waarin ze mensen met een stoornis aan de liefde hielpen?quote:
Undatebles.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Vroeger had je bij BNN toch een programma waarin ze mensen met een stoornis aan de liefde hielpen?
Als dat programma niet meer bestaat begrijp ik wel waarom First Dates aan deze deelnemers komt eerlijk gezegd.
quote:
Ik heb er een geweldige tijd gehad.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar kunnen we wel wat users naar afvaardigen
Er zijn wel meer pareltjes van programma’s geweest met bijzondere mensen aan het daten. Gelukkig krijgen we hier ook een kijkje in de keuken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Vroeger had je bij BNN toch een programma waarin ze mensen met een stoornis aan de liefde hielpen?
Als dat programma niet meer bestaat begrijp ik wel waarom First Dates aan deze deelnemers komt eerlijk gezegd.
Wel attent dat je bij die grote gaten de mention nog achterwege lietquote:
Ik ben een geboren diplomaatquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel attent dat je bij die grote gaten de mention nog achterwege liet
TzatzikiGodquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Grieks is echt niets bijzonders aan. Gewoon veel vlees
Tzatziki, broodje, en daarna zo hele vis met zoutkorst. Griekenlandgoden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
TzatzikiGod
Pasta is in Italië ook eenvoudig
Om de dag door te komenquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zuipen zich lam allebei elke dag
"Gezellig"quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zuipen zich lam allebei elke dag
Je gunt ze de wereldquote:
Zo glij jij even binnen zegquote:
Zeiden ze ja? Ik miste hetquote:
Sorry, dagje weg naar Dortmund maar weer terug met een bang.quote:
Die ene in Married at First sight spoorde ook al niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
Weer een boeren-HindoestaanDe laatste was die gozer die zo erg van vloeken hield en niks eigenlijk kon schelen. Met z'n vrachtwagen.
Was dat die ene leuke die we allemaal tof vonden?quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
Weer een boeren-HindoestaanDe laatste was die gozer die zo erg van vloeken hield en niks eigenlijk kon schelen. Met z'n vrachtwagen.
In december of zo ja.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens mij vonden we het allemaal een totaalidioot.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat die ene leuke die we allemaal tof vonden?
Die eindbaas jaquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was dat die ene leuke die we allemaal tof vonden?
Hallooooooo, Almeloooooooo, Hengeloooohoooooquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Dit accent ga ik na 2 minuten al nadoen
Hem ook uiteraard
Nee echt niet. Die ene die de vrouw met hondjes kreeg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volgens mij vonden we het allemaal een totaalidioot.
Alleen als je er erg op let.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Hij heeft wel echt het gezicht, kapsel en de naam van een tukkeroh en het accent.
Die vroeg of hij haar even af kon zetten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee echt niet. Die ene die de vrouw met hondjes kreeg.
Had ze maar moeten zeggen wat ze niet wilquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
blackas houden niet zo van hindoestanen
Jongens dit kan nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:03 schreef RipCity het volgende:
hij is wel beetje Nutty Professor halverwege de make-up sessie
Ja ik ook. Leuke meid om te zien die Luna maar dat accent kan ik echt niet aan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:04 schreef Rianne84 het volgende:
Ik hoor liever die tukker dan deze kakkers met hun rrrr
Wat luuuuuukkkquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik ook. Leuke meid om te zien die Luna maar dat accent kan ik echt niet aan.
Yukkie Bquote:
Jammer dat dat haar nep,is. Is ze dan eigenlijk bijna kaal of zo?quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik ook. Leuke meid om te zien die Luna maar dat accent kan ik echt niet aan.
Nee Luna is die van het callcenter. Maar vaak wel ja. Lijken bij haar alleen meer een soort extentions ofzo? Geen idee.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Jammer dat dat haar nep,is. Is ze dan eigenlijk bijna kaal of zo?
Wat een kut wijf zegquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Dezen: https://www.tiktok.com/@:firstdatesnl/video/7306207261016231200
'Hij mag me best pappa noemen' bij de eerste ontmoeting.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:07 schreef Joop_W het volgende:
Hij wil er nu al zijn voor haar kind, dat gaat snel.
Die regie vraagt 10 minuten door over kinderen. Lekker knippen en plakken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'Hij mag me best pappa noemen' bij de eerste ontmoeting.
Lekker preppyquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb de zelfde trui als hij aan heeft
Vind ik prima. Maar hij oogde een beetje propperig.quote:
Ik schrik hier van.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind ik prima. Maar hij oogde een beetje propperig.
Jij draagt baggy?quote:
Nou nee. Maar de skinny was een tijdje prima als je de mode wilde volgen. Maar nu is er echt geen enkele reden meer voor.quote:
Harm lijkt me een uitstekende mansplainer.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:14 schreef Haags het volgende:
Ja ik snap ´m, ik kan Engels
Lekker sneertje ook.
sowquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:14 schreef Haags het volgende:
Ja ik snap ´m, ik kan Engels
Lekker sneertje ook.
De skinny is mooi mits je het figuur hebt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou nee. Maar de skinny was een tijdje prima als je de mode wilde volgen. Maar nu is er echt geen enkele reden meer voor.
Tjaquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf dat enge kralenbeest bovenop![]()
@:dkup
Ok. Ik ga haal ze weer uit de kast.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De skinny is mooi mits je het figuur hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |