Het lijkt legitiem. Ik verbaas me er wel over. Ik heb destijds op wat dust na mijn Binance account leeg achtergelaten en heel expliciet niet aangegeven dat ze mijn data aan derden mochten doorgeven.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:16 schreef DaMart het volgende:
Hebben meer mensen recent vanuit het niets e-mails van Coinmerce gekregen over overdracht van hun Binance-account? Ik heb laatst nog wel ingelogd bij Binance om een Excelbestand met handelsgeschiedenis te downloaden, maar toen niets over Coinmerce gezien, laat staan dat ik toestemming heb gegeven voor overdracht van accountgegevens of coins (die daar toch al niet meer stonden).
Dus ik ben even benieuwd of Binance dit nu automatisch doet als je inlogt, of dat het gewoon een poging tot Phishing is (links lijken wel naar Coinmerce te verwijzen overigens).
Bij mij stond er volgens mij alleen nog een stoffig restje DOT op Binance, meer niet. En ik heb ook nooit aangegeven dat mijn gegevens met Coinmerce of andere partijen mochten worden gedeeld, dus vandaar dat ik ook verbaasd was dat ik nu die mails kreeg. In ieder geval ga ik er verder geen opvolging aan geven.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:22 schreef recursief het volgende:
[..]
Het lijkt legitiem. Ik verbaas me er wel over. Ik heb destijds op wat dust na mijn Binance account leeg achtergelaten en heel expliciet niet aangegeven dat ze mijn data aan derden mochten doorgeven.
Oh, dat had ik zo niet begrepen. Maar goed, ik ga Coinmerce dan maar eens uitproberen. Het ziet er wel solide uit.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:56 schreef Erosjuhhh het volgende:
Je moest specifiek aangeven niet over te willen gaan, andere ging al je rust en kyc gegevens naar coinmerce
Dat is kut. Afwachten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:34 schreef Ali_boo het volgende:
Ik heb wat dringend advies nodig
Krijg net dit nieuws binnen
Grootste gedeelte van mijn geld zit in Kukcoin
withdrawls zijn op dit moment geblokkeerd
Geen idee wat ik nu moet doen![]()
[ x ]
Mm ja. Ik heb de helft ongeveer op coinbase. Rest in een wallet. Misschien wat meer van coinbase halenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is kut. Afwachten.
Daarom ook al 100x mijn advies om niets op een exchange te stallen.
Ben hardleers op dat gebiedquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is kut. Afwachten.
Daarom ook mijn advies om niets op een exchange te stallen.
Mag toch hopen grootste gedeelte van je Crypto. En niet ook je spaar geld enzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:34 schreef Ali_boo het volgende:
Geblokkeerd of traag? Op Twitter las ik berichten dat ze 30+ minuten duren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:34 schreef Ali_boo het volgende:
Ik heb wat dringend advies nodig
Krijg net dit nieuws binnen
withdrawls zijn op dit moment geblokkeerd
Geen idee wat ik nu moet doen![]()
[ x ]
Spaargeld niet neequote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mag toch hopen grootste gedeelte van je Crypto. En niet ook je spaar geld enzo?
Hoop ik?
Zit in een telegram groep waar ze massaal hun geld proberen van de exchange te halenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:45 schreef blackmore het volgende:
[..]
Geblokkeerd of traag? Op Twitter las ik berichten dat ze 30+ minuten duren.
Mijn simpele theorie: mogelijk hebben ze te weinig in de "hot wallets".quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zit in een telegram groep waar ze massaal hun geld proberen van de exchange te halen
Het is tot dusver niemand gelukt
Kucoin is op zich een prima exchange, ook wel aardig wat verhandeld.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:50 schreef over_hedge het volgende:
Zie hier waarom ik bijna alleen btc heb en klein beetje eth.
Niet dat ik enig idee heb wat Kukcoin is. Maar het klinkt als een kut coin zoals al die andere coins en dan maar hopen dat die keer 100 gaat.
Anyway hopelijk zie je je geld nog terug.
Oh het is een exchange. Ik dacht een coinquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kucoin is op zich een prima exchange, ook wel aardig wat verhandeld.
Maar ik laat er niet langer geld staan dan strikt nodig en bij grote trades doe ik het in stapjes, dus er wat heen sturen, kopen/verkopen, naar wallet sturen, volgende deel sturen, kopen/verkopen, naar wallet sturen, etc.
Kucoin is een cryptoboer, geen shitcoinquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:50 schreef over_hedge het volgende:
Zie hier waarom ik bijna alleen btc heb en klein beetje eth.
Niet dat ik enig idee heb wat Kukcoin is. Maar het klinkt als een kut coin zoals al die andere coins en dan maar hopen dat die keer 100 gaat.
Anyway hopelijk zie je je geld nog terug.
Ja dat heb ik inmiddels doorquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kucoin is een cryptoboer, geen shitcoin![]()
en thx :
Dit stelt me een beetje gerustquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Mijn simpele theorie: mogelijk hebben ze te weinig in de "hot wallets".
Bij een hack wil je niet dat al je funds weg zijn, dus bewaren ze het grootste deel wss in cold storage.
Alleen bitcoin hebben is op zich primaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inmiddels door![]()
En dan gaat mijn verhaaltje over alleen bitcoin en eth ook niet op in dit geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |