Mijn mening over Semifinal 2, dit zegt dus niets over de kwalificatiekansen:
Albanië: Oef, ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. Het is lekker powerful, maar tegelijkertijd ben ik dit aan het eind weer vergeten.
Armenië: Toen ik dit voor het eerst hoorde, vond ik dit verschrikkelijk. Inmiddels vind ik het leuk en op 9 mei dans ik keihard mee.
Oostenrijk: Hier heb ik dan precies het omgekeerde mee. Geen grower, maar steeds meer mweh.
Tsjechië: 15 jaar geleden had ik dit prachtig gevonden. Dit lijkt een beetje op een slecht liedje van de band Metric.
Denemarken: Dit is helemaal niets.
Griekenland: Erg leuk! Lekker druk en vrolijk
Malta: Gaat wel. Ik vind dat 'oh my god'-stukje op een of andere manier afstotend.
Zwitserland: Prachtig liedje, prachtige tekst. Ik vind de zanger alleen niet zo sympathiek overkomen.
België: Dit is toch mijn nummer 1. Dit was liefde op het eerste gezicht en is niet minder geworden.
Estland: Leuk feestje. Maar goed, tijdens dit songfestival zijn er tig betere feestjes.
Georgië: Ik gun het Georgië heel erg om naar de finale te gaan. Het is een krachtig lied, maar eigenlijk net zo vergeetbaar (is dat een woord?) als Albanië.
Israel: Kippenvel. Voor het eerst sinds Hovi Star dat ik weer eens blij word van een inzending uit Israël, al was Kobi's Home ook niet slecht. Dat stukje Hebreeuws raakt me en dan weet ik niet eens wat ze zingt.
Letland: Geen idee, best ok.
Nederland: Het einde komt elke keer binnen. Geen idee hoe we het dit jaar doen, maar de voorpret en hoe ons land dit lied omarmt, dat zal me sowieso bijblijven

Noorwegen: Apart, raar. Op naar de finale!
San Marino: Zoiets zou Spanje in moeten zenden!
Nederland
België
Griekenland
Israel
Zwitserland
Noorwegen
Armenië
Estland
San Marino
Georgië
Albanië
Letland