quote:
Dit was iets anders lolquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waarschijnlijk morgen 19:00 Yerevan tijd aankondiging artiest.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:17 schreef Greys het volgende:
Yes! Ik ken ze niet echt geloof ik maar de beschrijvingen klinken alsof ik de inzending wel leuk ga vinden!
Ik had al wat nummers eerder van ze bekeken toen er geruchten waren, maar dit Noorderslag optreden is ook wel echt een aanraderquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:34 schreef Momo het volgende:
Ik hoop nog wel dat het eerste gerucht klopt, Ladaniva is echt een toffe band![]()
Ja! Ik keek net dit hieronder. Het doet me ergens een beetje denken aan een soort Armeense Zaz (ken je die? die uit Frankrijk)! Erg leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:20 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik had al wat nummers eerder van ze bekeken toen er geruchten waren, maar dit Noorderslag optreden is ook wel echt een aanraderOok een ander geluid dan we tot nu toe hebben op ESF dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ZAZ is een historisch automerk uit Zaporizhzhia, Oekraïne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd waar Ladaniva mee komt.![]()
Heb precies hetzelfde!quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:38 schreef Em31 het volgende:
Het is me iets teveel ge-leileileimaar vind het wel veel leuker dan de Engelstalige nummers die ze in het verleden steeds stuurden.
Als ik vanmiddag thuis ben, zal ik eens een oordeel vellen!quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:55 schreef Fred_B het volgende:
Het klinkt een beetje als muziek die bij een pretparkattractie hoort. @:hamlapjes moet maar even bepalen welke attractie daarvoor in aanmerking komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |