Ik ben teleurgesteld en een beetje verdrietig nu.quote:
Het is tenslotte weekendquote:
Dit is hoe ik me al voel.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld en een beetje verdrietig nu.
quote:
Nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is tenslotte weekend.
En voor de verandering niet ziek en geen werkstress. En morgen echt vrij
.
Ga ervoor gianniquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het dan blijft bij inspireren dan ben ik niet tevreden hoor.
quote:
Kom hier dan, dan leg ik het je nog eens uit.quote:
Nou, dan moeten we maar eens kijken of we jou kunnen bevredigenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het dan blijft bij inspireren dan ben ik niet tevreden hoor.
Het is zeker dat we hier even goed de tijd voor moeten nemen inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we maar eens kijken of we jou kunnen bevredigen
Vertel hier meer overquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:08 schreef Barbusse het volgende:
Mijn weekend is in ieder geval goed begonnen
Nieuwe baan vanaf april. Ruime salarisverdubbelingquote:
word ik zomaar aan de kant gezet voor ene jeroen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:12 schreef Tegan het volgende:
Ik ga maar Jeroen terugkijken ter inluiding van het weekend.
Gefeliciteerd dude. Het is je gegund.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nieuwe baan vanaf april. Ruime salarisverdubbeling
Wow gefeliciteerd! Wat fijn om te horen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nieuwe baan vanaf april. Ruime salarisverdubbeling
En goede perks
Aangezien ik ook kan werken vanaf iedere locatie waar ze een kantoor hebben, en zo ook actief zijn in Nederland, kan dit voorkomenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dude. Het is je gegund.En bij deze de afspraak dat jij onze eerstvolgende whisky en sigaren meet betaalt.
Eindelijk!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aangezien ik ook kan werken vanaf iedere locatie waar ze een kantoor hebben, en zo ook actief zijn in Nederland, kan dit voorkomen
Heb je gezien hoe lang ik al op je aan het wachten ben in dit topicquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
word ik zomaar aan de kant gezet voor ene jeroen?
Niet eens Brabantquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:20 schreef Barbusse het volgende:
In Leiden en notabene de fucking Achterhoek
Leiden is vlakbijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:20 schreef Barbusse het volgende:
In Leiden en notabene de fucking Achterhoek
Misschien maar goed anders gaat hij alleen jou maar aandacht geven.quote:
Ik ben deelbaar en er zijn hoeveel veeeeel leuke mensen op Fokquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien maar goed anders gaat hij alleen jou maar aandacht geven.
Ik weerhoud mij van de neiging om een dibs te doen op een specifiek deel van jou.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben deelbaar en er zijn hoeveel veeeeel leuke mensen op Fok
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weerhoud mij van de neiging om een dibs te doen op een specifiek deel van jou.
Eyyy - wat zeg je over een mooi stukje van mijn provincie?quote:
Ohai.quote:
Ja, daar komt Barbusse dus nietquote:
Hij mist heel watquote:
Sorryquote:
I knowquote:
Zie boven, niks mis met de Achterhoekquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Eyyy - wat zeg je over een mooi stukje van mijn provincie?
En waar ik veel familie heb wonen
Digitale knuffel voor jouquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een eenzame avond
Heb heel erg behoefte aan een beetje contact, maar niemand is bereikbaar
Maja... nog niet moe genoeg voor bed. Dus even doorbikkelen en morgen is alles beter
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Moet ook niet zeuren. Alleen krijg het gevoel even niet weggedrukt
Je zeurt ook niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Moet ook niet zeuren. Alleen krijg het gevoel even niet weggedrukt
En hier dan even kletsen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een eenzame avond
Heb heel erg behoefte aan een beetje contact, maar niemand is bereikbaar
Maja... nog niet moe genoeg voor bed. Dus even doorbikkelen en morgen is alles beter
Of zullen we een Tetten, kletsen, knuffelen app groepje starten?quote:
De post waarvan je wist dat hij zou komenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zullen we een Tetten, kletsen, knuffelen app groepje starten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |