Knuffel voor jouquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben wel zo godsgruwelijk moe van alles... Laat me gewoon op het strand zitten met een biertje, kijkend naar een zonsondergang en Etta James op de achtergrond.
Life:
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Als je die van mij toevallig onderweg vind wil je hem dan terug sturen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben wel zo godsgruwelijk moe van alles... Laat me gewoon op het strand zitten met een biertje, kijkend naar een zonsondergang en Etta James op de achtergrond.
Life:
[ afbeelding ]
Helaas wel ja. Soldiering on.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je gaat al een tijdje minder lekker heb ik het idee?
Tuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als je die van mij toevallig onderweg vind wil je hem dan terug sturen?
Gatsie... ik hoop dat je er snel uit weet te kruipenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Soldiering on.
[..]
Tuurlijk
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatsie... ik hoop dat je er snel uit weet te kruipen
Kom maar hierheen. Hier ook al een tijd geen knuffel/fysiek interactie gehad. Krijg er gewoon behoefte aan door het gifjequote:
Als ik in de buurt zou wonenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kom maar hierheen. Hier ook al een tijd geen knuffel/fysiek interactie gehad. Krijg er gewoon behoefte aan door het gifje
Knuffelenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kom maar hierheen. Hier ook al een tijd geen knuffel/fysiek interactie gehad. Krijg er gewoon behoefte aan door het gifje
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
ongeveer zesenhalf jaar niet meer echt geknuffeld met iemand.
I really could use onequote:
Wie heeft er tijd teveel en kan het knuffelgifje opzoeken dat jarenlang in de OP stond van deze SC. Deze dus:quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omg die mistte ik alquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie heeft er tijd teveel en kan het knuffelgifje opzoeken dat jarenlang in de OP stond van deze SC. Deze dus:
[ afbeelding ]
Die had ik ooit als UI omdat @:Faxie er zo leuk op reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |