Rondje, workout, en vanavond crunches en leg raisesquote:Op maandag 18 maart 2024 12:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er naar toe rijden sowieso
Jij dan? Heb je je rondje alweer gehad?
Je crunches en leg raises horen niet bij de workout?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rondje, workout, en vanavond crunches en leg raises
Jawel, maar die doe ik in de avond. Workout kan ik overdag doenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je crunches en leg raises horen niet bij de workout?
Hoe lang ben je bezig met allebei?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel, maar die doe ik in de avond. Workout kan ik overdag doen
Nou, ik wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:34 schreef TaMieke het volgende:
Geen idee wat ik dan de hele dag met mn leven zou doen, maar toch
Main workout halfuur/drie kwartier. Overige kwartiertje.quote:
Als het voor jou werktquote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Main workout halfuur/drie kwartier. Overige kwartiertje.
Wandelen doe ik ook nog trouwens, klein half uurtjequote:Op maandag 18 maart 2024 12:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als het voor jou werkt
Ik treuzel teveel de laatste tijd en dan ben ik zo 2 uur van huis
Nee, vooral veel "rusten" tussendoor. en nu 20minuten rennen/hardlopen als cardio tikt ook wel aan.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wandelen doe ik ook nog trouwens, klein half uurtje
2 uur is wel lang, maar ik neem aan dat je niet constant achterelkaar bezig bent?
En de rest van de tijdquote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ik wel.
Zou direct @:Tegan ontvoeren.
Andere hobbies, sporten, dutjes, eten, gamen.quote:
Ah kijk, dan kom je idd wel tegen de 2 uurquote:Op maandag 18 maart 2024 12:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, vooral veel "rusten" tussendoor. en nu 20minuten rennen/hardlopen als cardio tikt ook wel aan.
[..]
En de rest van de tijd
Dat klinkt wel goed. Vakantiesquote:Op maandag 18 maart 2024 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere hobbies, sporten, dutjes, eten, gamen.
Afwisseling is altijd goed en leukquote:Op maandag 18 maart 2024 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah kijk, dan kom je idd wel tegen de 2 uur
Misschien dat ik die 30 dagen ab-challenge eens ga proberen
Ik zou kittens voerenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ik wel.
Ja preciesquote:Op maandag 18 maart 2024 12:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed. Vakantieseten
maar moet toch ergens geld mee binnen komen....
[..]
Afwisseling is altijd goed en leukZijn er ook genoeg te vinden op internet, dus altijd wel iets wat je aanstaat.
Klopt. Als dat geld er zou zijn dan zou ik direct stoppen met werken.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed. Vakantieseten
maar moet toch ergens geld mee binnen komen....
Ja duhquote:Op maandag 18 maart 2024 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja precies
Gisteren 1 dag even geprobeerd. Voelde het meteen
Zodra ik het niet meer aankan (any day now) verhuis ik naar jouw kelder toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige dingen in het leven moet je niet aan willen wennen.
Of dit blijkbaarquote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ik wel.
Een doos onder de Van Brienenoordbrug heeft ook z'n charme, toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 13:06 schreef Tegan het volgende:
Maar als @:AirwiN werkloos is dan is er vast ook geen huis meer om in te trekken.
Wissel elke dag afquote:Op maandag 18 maart 2024 13:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja duhSteeds dezelfde oefeningen raakt je lichaam ook aan gewend, daarom afwisselen
Ow sorry. Omdat je het over crunches en leg raises had, dacht ik even dat je die elke dag deed. Mijn fout.quote:
Oh die wel, als in 4-5x per week. Mijn andere krachttraining wissel ik wel af elke dag.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow sorry. Omdat je het over crunches en leg raises had, dacht ik even dat je die elke dag deed. Mijn fout.
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:05 schreef Tegan het volgende:
Zodra ik het niet meer aankan (any day now) verhuis ik naar jouw kelder toch?
Het hele idee is om direct te stoppen met werken zodra er genoeg geld is om zorgeloos te leven.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:06 schreef Tegan het volgende:
Maar als @:AirwiN werkloos is dan is er vast ook geen huis meer om in te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |