Schandalig, het wordt te gek. Stadskanaalquote:Op maandag 25 maart 2024 22:17 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan Johan straks nog even vertellen dat de demonstranten bij Lenny Kuhr alleen maar kritisch waren op haar optreden.
Genee is dan ook een waardeloze presentatorquote:Op maandag 25 maart 2024 23:40 schreef RipCity het volgende:
Ongemakkelijk zeg die Seedorf. Je kan toch geen normaal gesprek met zo iemand voeren. Hele tijd op hete kolen.
Seedorf is uiterst intelligent en maakt op een rustige manier zijn punt. Dat klikt niet goed met Wilfred "gezochte ophef" Genee.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:40 schreef RipCity het volgende:
Ongemakkelijk zeg die Seedorf. Je kan toch geen normaal gesprek met zo iemand voeren. Hele tijd op hete kolen.
En het blijft ook altijd wel mooi dat Johan anderen zaken verwijt die hij zelf ook zowat dagelijks toepast. Ook in de discussie met Eus waarin wordt gezegd dat je soms je ongelijk toe moet geven. Volgens mij is dat voorbeeld met Angela ook echt de enige keer dat Johan dat deedquote:Op maandag 25 maart 2024 22:07 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
Schimmelpenninck leeft nog steeds in Johan's hoofd.
En Gijp wordt altijd link als iemand het kuddevolk dat voor zijn vorstelijke salaris zorgt dom noemt. Nu kwam Caspertje erbij, die kijkt ook en die is niet dom. Waarmee hij eigenlijk zegt dat Sander voor 95% wel gelijk heeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En het blijft ook altijd wel mooi dat Johan anderen zaken verwijt die hij zelf ook zowat dagelijks toepast. Ook in de discussie met Eus waarin wordt gezegd dat je soms je ongelijk toe moet geven. Volgens mij is dat voorbeeld met Angela ook echt de enige keer dat Johan dat deed
Maar goed, het programma blijft wel vermakelijk in te kijken
Leek mij wel photoshopwerkquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Is toch niet echt dat Tom Egbers op dat veld staat? Zag het ff niet goed
Was een matige photoshop van een stagair.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:00 schreef DrDentz het volgende:
Is toch niet echt dat Tom Egbers op dat veld staat? Zag het ff niet goed
Was het geen grapje van Bananasplit. Expres gehard glas erin gezet.quote:
Anekdote over ‘ik word net gepijpt’ hoorde ik wel al voor de twintigste keer.quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:06 schreef NY_Giant het volgende:
Wel een prima showtje gisteren. Het programma blijft toch echt een stuk beter als Derksen minder de ruimte krijgt voor het tot in den treure herhalen van zijn uitgekauwde standpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |