In tegenstelling met de Vlamingen vertikken veel Fransen om een woord over de grens te lullen, en als je dan te voorschijn komt met de drie woorden die je kent branden ze los en is het niet meer te volgen.quote:
Hahahaaa loop ik het weer verkeerd te veranderen wat een lullo ben ik ook.. help @Dottekequote:
Nu wel ja.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu wel ja.![]()
Wat ben je ook gewldig.
Huiswerk deze week: de tafel van 1. Maandag overhoring door juf Dotquote:
Ik heb BB 24 naar 25 veranderd hahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu wel ja.![]()
Wat ben je ook gewldig.
Ik heb het nog niet meegemaakt na 3 woorden...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In tegenstelling met de Vlamingen vertikken veel Fransen om een woord over de grens te lullen, en als je dan te voorschijn komt met de drie woorden die je kent branden ze los en is het niet meer te volgen.
Streng hoor...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huiswerk deze week: de tafel van 1. Maandag overhoring door juf Dot
Is inderdaad wel met Vlamingen. Die passen zich overal aan, en proberen dan de lokale taal te spreken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In tegenstelling met de Vlamingen vertikken veel Fransen om een woord over de grens te lullen, en als je dan te voorschijn komt met de drie woorden die je kent branden ze los en is het niet meer te volgen.
Nou voorruit dan, vijf: Je ne parle pas français.quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet meegemaakt na 3 woorden...
Hidsquote:
YT kanaal BeardMeatsFood geen aanrader voor je danquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:48 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja bah
net als die vriend van Ty die zondag speelde
zoek dan altijd gelijk of er etensresten in hangen
Goedemorgen Jockquote:Op woensdag 13 maart 2024 09:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is inderdaad wel met Vlamingen. Die passen zich overal aan, en proberen dan de lokale taal te spreken.
Ik merk zelfs dat ik hier op FOK nederlands-eigen woorden of uitdrukkingen ga gebruiken.
Morguh KinKiJan?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Een gepeperd tikkie is onderweg naar Frumm.. dit kan echt niet
Moi aussi niet...quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou voorruit dan, vijf: Je ne parle pas français.
Goedemorgen Chef.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Een gepeperd tikkie is onderweg naar Frumm.. dit kan echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |