Werkte bij mij niet echt goed, zout werkt beter is mijn ervaringquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Groene aanslag?
Spuit 11 haakt ff in, dus denkt dat ze weet waar het over gaat.
Doe ik altijd met schoonmaakazijn, is dat niet goedkoper?
Zal wel weer niet goed zijn voor het milieu natuurlijk ook
Zout en dierenpootjes is geen fijne combi.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkte bij mij niet echt goed, zout werkt beter is mijn ervaring
BDL wordt hier ook gevolgdquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:55 schreef Ebinas het volgende:
De steenuil zit in zijn hok (Beleef de Lente)
[ afbeelding ]
Ja, keukenzout en baking soda zijn beide natrium, alleen met een andere stof erbij.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkt waarschijnnlijk dus hetzelfde als zout?
Aanslag heb ik gelukkig niet echt, op de tegels die ik voor heb liggen verdwijnt het als de zon er even op heeft geschenen
Ik deed het puurquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:28 schreef Ebinas het volgende:
Bij Appie
[ afbeelding ]
Verdunnen met water. Ze zeggen half om half. Maar ik doe veel minder water
Ik spray niet heel dik of zo
Ja, hier en daar, en @engine ook. Ik woon dicht bij de slechtvalken en ga daar wel eens live kijkenquote:
Dat valt heel erg mee, de enige die zich niet gedraagd is Frumquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
En Frum vindt het leuk. Is hier meer een SM-topic dan een SC-topic aan het worden.
Ik heb geen dieren in mijn tuinquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zout en dierenpootjes is geen fijne combi.
Jammer wel. Zeker die grovere veevoeder die @:Frummelie gebruikt.
Wat leuk om ze daar dan ook te kunnen zien als ze bij de ingang zitten dan wss of in de buurt vliegen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, hier en daar, en @:engine ook. Ik woon dicht bij de slechtvalken en ga daar wel eens live kijken
Heb altijd baking soda in huis voor mijn maag. Koop altijd die emmertjes bij het kruidvatquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, keukenzout en baking soda zijn beide natrium, alleen met een andere stof erbij.
Heb ook wel eens gezien dat ze een prooi vingen en daarna een prooi-overdrachtquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat leuk om ze daar dan ook te kunnen zien als ze bij de ingang zitten dan wss of in de buurt vliegen.
Ik zie daar wel een ruud postenquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gezien dat ze een prooi vingen en daarna een prooi-overdracht
Zakken van 25 kilo en strooien maar, gaat snel dood en een tijd zonder onkruid...quote:
A oke, RPNLquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere. Ik ben daar RPNL
Waar haal je dat dan, en doe je dat puur of vermengen wat water> Wat is voor verschil met gewoon zout?quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zakken van 25 kilo en strooien maar, gaat snel dood en een tijd zonder onkruid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |