Het is juist een stuk rustiger dan vorige jaar. en die haat en nijd onder fans is altijd al geweest in iedere RLSquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is idd wel extreem vaak ja, maar dan zitten er nu ook wel meer spraakmakende personen in BB en volgens mij ook in de COS
Vind deze BB wel leuk, leuker dan die van vorig jaar. Maar smaken verschillen daarin.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:34 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En BB helpt ook niet echt mee met hun draaiboek.
quote:
Ik moet soms zo lachenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen na 'flabberguested'
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is idd wel extreem vaak ja, maar dan zitten er nu ook wel meer spraakmakende personen in BB en volgens mij ook in de COS
Dankzij de trollen is en wordt het steeds rustiger idd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is juist een stuk rustiger dan vorige jaar. en die haat en nijd onder fans is altijd al geweest in iedere RLS
@enginequote:Op donderdag 14 maart 2024 12:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vertel meer over je broodjeboeiender dan het 30ste vliegtuigje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
@:engine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat ziet er lekker uit. Smakelijk eten!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
@:engine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja hoor, dat moet hem zijn, vorige keren was het ook PH-ZVCquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:01 schreef Jockari het volgende:
Ik vermoed dat de deze op weg is naar A'dam
[ afbeelding ]
Dan heeft hij de verkeerde afslag genomen denk ik, ik zie um nog nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, dat moet hem zijn, vorige keren was het ook PH-ZVC
Goedemiddag
Misschien vliegt ie boven die andere bunker van de burenquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan heeft hij de verkeerde afslag genomen denk ik, ik zie um nog niet
Hier zie je hem vliegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 13:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier zie je hem vliegen
Ik zag hem snel voorbij komen in je link, toen deed addblock zijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raar, bij mij zit er ook een adblock op die ik niet uitgezet krijg. Fok klaagt er al overquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag hem snel voorbij komen in je link, toen deed addblock zijn werk
maar het vliegtuig zie ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 13:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Raar, bij mij zit er ook een adblock op die ik niet uitgezet krijg. Fok klaagt er al over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |