abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216249349
Wat een fiasco is dat Winter vol liefde. Ik heb een aflevering gezien en het moet wel met acteurs zijn, dat kan bijna niet anders. Het is té gemaakt. Als we deze drek tot april moeten gaan kijken totdat MAFS begint dat is een lange weg te gaan.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_216249874
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 03:27 schreef W00fer het volgende:
Wat een fiasco is dat Winter vol liefde. Ik heb een aflevering gezien en het moet wel met acteurs zijn, dat kan bijna niet anders. Het is té gemaakt. Als we deze drek tot april moeten gaan kijken totdat MAFS begint dat is een lange weg te gaan.
6 weken dacht ik dat t ging duren.
  zaterdag 11 januari 2025 @ 10:14:30 #228
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216251168
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 18:15 schreef W00fer het volgende:
Kennen jullie Ron nog uit seizoen 3
[..]
https://lovereality.nl/ho(...)emers-van-seizoen-3/

:D
quote:
“Eigenlijk best lekker. Hoop gebeurd in het leven. Een paar exen achter de rug. Vandaag nog een dagvaarding uit de deur gedaan.”
|:(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216251899
quote:
Een van die mannen die afgelopen zomer bij die vrouw in Griekenland was, beweerde ook ergens dat hij was gevraagd om mee te doen. Het is allemaal gescript.
  zaterdag 11 januari 2025 @ 14:58:46 #230
3542 Gia
User under construction
pi_216254865
quote:
2 maart begint ook Boer zoekt vrouw. Breekt de sleur een beetje.
pi_216257824
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 14:58 schreef Gia het volgende:

[..]
2 maart begint ook Boer zoekt vrouw. Breekt de sleur een beetje.
Ik weet niet, ik heb dat al een paar seizoenen niet meer gevolgd. Ooit gestopt bij de internationale versie waarvan ik het idee had dat het gedoemd was om te mislukken. Uiteindelijk was dat ook geen geweldig succes want KRO is erop teruggekomen. Of er waren niet genoeg buitenlandse boeren.
  woensdag 12 februari 2025 @ 11:57:36 #232
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216647206
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:41 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand die MAFS Australie kijkt? Ik heb niks met de Nederlandse versie, maar de Australische is veel beter. (en heeft geen eigen topic, vermoed ik)
Half jaar later. Maar toch. Ook begonnen aan S6. Wel meer van die gebleekte tanden Instagram/influencerfiguren dan bij ons. Komt allemaal wat minder serieus over. Wel een stuk meer drama da's wel mooi.
Vind de Belgische ook wel geinig. Skip Al dat gezwam rondom die bruiloft dus dan kijkt t aardig weg.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 15 maart 2025 @ 03:34:58 #233
174940 W00fer
Maar echt
pi_217055433
8 april start het weer op RTL4 en Videoland.
  maandag 24 maart 2025 @ 19:18:17 #234
174940 W00fer
Maar echt
pi_217168292
  dinsdag 25 maart 2025 @ 00:03:34 #235
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217171102
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 03:34 schreef W00fer het volgende:
8 april start het weer op RTL4 en Videoland.
Eindelijk
  dinsdag 25 maart 2025 @ 21:40:53 #236
174940 W00fer
Maar echt
pi_217181077
https://www.rtl.nl/boulev(...)kt-terug-op-moeizame

Ik snap niet waarom ze deelnemers van vorig jaar weer wat laten zeggen. Susanne zegt nu dat op de achterbank van de auto van expert Eveline is besloten dat er meer naar het uiterlijk wordt gekeken in MAFS seizoen 10, wat iemand "sexy" vindt. Dan wordt het dus tóch een vleeskeuring terwijl het elke keer wordt geroepen dat mensen verder moeten kijken dan de neus lang is. Het een kans moeten geven. Afijn de nieuwe trailer

https://www.rtl.nl/boulev(...)rste-beelden-van-het
pi_217181153
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 21:40 schreef W00fer het volgende:

Ik snap niet waarom ze deelnemers van vorig jaar weer wat laten zeggen. Susanne zegt nu dat op de achterbank van de auto van expert Eveline is besloten dat er meer naar het uiterlijk wordt gekeken in MAFS seizoen 10, wat iemand "sexy" vindt. Dan wordt het dus tóch een vleeskeuring terwijl het elke keer wordt geroepen dat mensen verder moeten kijken dan de neus lang is. Het een kans moeten geven. Afijn de nieuwe trailer

Toegegeven, veel matches in het programma lopen stuk op het gebrek aan fysieke aantrekkingskracht. Je kan iemand nog zo aardig vinden en goede gesprekken hebben maar als de fysieke cq seksuele klik er niet is, dan eindigt het onherroepelijk in de friendzone en wordt het niks.
  woensdag 26 maart 2025 @ 10:03:50 #238
174940 W00fer
Maar echt
pi_217184291
Ik vind het wel vervelend dat de kandidaten van het vorig seizoen nu lopen te klagen dat het allemaal zo shit was qua begeleiding en matchingsproces. Ik bedoel wat is er dan waar van die meetdagen? Kan me in het verleden nog wel indenken dat de kandidaten op de weegschaal moesten of een gesprek hadden met Eveline? Of zijn het vooral testdagen wie het meest gekke typetje is?

Ik bedoel MAFS bestaat tien seizoenen. Iedereen weet dat het slagingspercentage niet hoog is maar wel kan slagen als je allebei niet extreem moeilijk bent.

Ik zie bij veel koppels waar het slaagt toch wel een komt wel goed en de schouders eronder mentaliteit en de koppels waar het niet lukt is de kleur van je sokken nog vervelend.
pi_217185580
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2025 10:03 schreef W00fer het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat de kandidaten van het vorig seizoen nu lopen te klagen dat het allemaal zo shit was qua begeleiding en matchingsproces. Ik bedoel wat is er dan waar van die meetdagen? Kan me in het verleden nog wel indenken dat de kandidaten op de weegschaal moesten of een gesprek hadden met Eveline? Of zijn het vooral testdagen wie het meest gekke typetje is?

Ik bedoel MAFS bestaat tien seizoenen. Iedereen weet dat het slagingspercentage niet hoog is maar wel kan slagen als je allebei niet extreem moeilijk bent.

Ik zie bij veel koppels waar het slaagt toch wel een komt wel goed en de schouders eronder mentaliteit en de koppels waar het niet lukt is de kleur van je sokken nog vervelend.
Het is ook niet dat die kandidaten niet kunnen weten dat het programma puur entertainment is en geen serieuze datingshow. En al helemaal geen “wetenschap” zoals wordt beweerd. Er zitten elk jaar matches bij waarvan een blinde kan zien dat het niks wordt.
  donderdag 27 maart 2025 @ 14:40:51 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217196598
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2025 21:40 schreef W00fer het volgende:

Ik spreek Gerben wel eens, en die heeft afgezien van het bij RTL Boulevard komen opdraven om dit weer te gaan bespreken. slimme zet denk ik. Wat heeft t voor nut? (behalve weer in the picture komen).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_217196624
Wederom weer een seizoen aanstaande met de minste matches en stellen die getrouwd blijven na de draaidagen. Er worden maar capriolen uitgehaald om het te doen laten slagen tot nieuwe 'experts' aan toe en die eeuwige zeikerige Eveline vooraan. Nu is die enge pusherige 'apengedragsdeskundige' opgejorist, nu krijgen we iemand er voor in de plaats die in Amerika werkzaam is, en dus wel goed zal zijn....Ik moest lachen.
Hopelijk houden ze er wel wat tempo in tijdens de afleveringen, al die voorafjes voordat het huwelijk heeft plaatsgevonden duren veel te lang. Het leukste moment en het meest cruciale moment zijn toch de 'huwelijksreizen' en de dagen er na.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 27 maart 2025 @ 14:52:46 #242
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217196665
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik spreek Gerben wel eens, en die heeft afgezien van het bij RTL Boulevard komen opdraven om dit weer te gaan bespreken. slimme zet denk ik. Wat heeft t voor nut? (behalve weer in the picture komen).
Het zorgt er natuurlijk wel voor dat je inderdaad in the picture blijft en ze hebben nagenoeg allemaal wel wat schnabbels lopen sinds hun deelname. Is het niet het openen van een winkel of het presenteren van een bedrijfsfeest, dan is het wel gratis spulletjes krijgen en op je Insta laten zien. Of zoals Gerben: voedings-/dieetsupplementen verkopen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 27 maart 2025 @ 15:22:24 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217196860
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Het zorgt er natuurlijk wel voor dat je inderdaad in the picture blijft en ze hebben nagenoeg allemaal wel wat schnabbels lopen sinds hun deelname. Is het niet het openen van een winkel of het presenteren van een bedrijfsfeest, dan is het wel gratis spulletjes krijgen en op je Insta laten zien. Of zoals Gerben: voedings-/dieetsupplementen verkopen.
tropical blast!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 27 maart 2025 @ 17:10:41 #244
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_217197959
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2025 15:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]
tropical blast!
Ja. _O-
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_217198942
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Wederom weer een seizoen aanstaande met de minste matches en stellen die getrouwd blijven na de draaidagen. Er worden maar capriolen uitgehaald om het te doen laten slagen tot nieuwe 'experts' aan toe en die eeuwige zeikerige Eveline vooraan. Nu is die enge pusherige 'apengedragsdeskundige' opgejorist, nu krijgen we iemand er voor in de plaats die in Amerika werkzaam is, en dus wel goed zal zijn....Ik moest lachen.
Hopelijk houden ze er wel wat tempo in tijdens de afleveringen, al die voorafjes voordat het huwelijk heeft plaatsgevonden duren veel te lang. Het leukste moment en het meest cruciale moment zijn toch de 'huwelijksreizen' en de dagen er na.
Vroeger zat je eerst weken te kijken naar voorstelrondes, kleding passen, allerlei vrijgezellenfeesten en zo nog wat. Samenwonen werd een beetje afgeraffeld in 2 afleveringen. Terwijl het toch wel gaat om de reis, het “samenwonen” en dat weekend wat elk jaar weer goed is voor een hoop drama.
pi_217201100
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2025 14:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik weet niet of je het door hebt maar hij is een van de kandidaten die na afloop van het programma veelvuldig online en op tv heeft verklaard hoe het was en met hem ging. Kandidaten zoals Bastiaan of David deden dat veel minder.
pi_217315987
De eerste afleveringen van het 10e seizoen staan online, maar aflevering 1 niet. Verder klopt de nummering niet van de andere 2 afleveringen.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 8 april 2025 @ 00:23:47 #248
174940 W00fer
Maar echt
pi_217316030
Er staan er nu 4 online van seizoen 10.

pi_217316071
Oja nu wel, was iets snel. Die afleveringen waar nog niet geupload naar de server van Videoland blijkbaar.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 8 april 2025 @ 01:42:51 #250
174940 W00fer
Maar echt
pi_217316112
https://www.msn.com/nl-nl(...)o-leefde/ar-AA1CrRAG

Ik vind het altijd zo flauw als deelnemers van het vorige seizoen deden alsof het een rondje supermarkt was en niks voorstelde, terwijl ze bijna 2,5 maand lang elke week op tv waren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')