Hij scheen een vriend te hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik begin nu net met de aflevering, ben ik de enige die dat met haar beste vriend nogal awkward vind?Dat hij er telkens bij is.
'En, wil je nog iets zeggen tegen Myra?'
- 'Nou, eigenlijk geil ik al jaren op je, en je korte rokje...'
Oh.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:44 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ff opletten jongens, Tim heeft een vriend.
Prachtig 1e shot van die juf in haar korte rokjequote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik begin nu net met de aflevering, ben ik de enige die dat met haar beste vriend nogal awkward vind?Dat hij er telkens bij is.
'En, wil je nog iets zeggen tegen Myra?'
- 'Nou, eigenlijk geil ik al jaren op je, en je korte rokje...'
Vond ik totaal niet. Eerder een krachtige vrouw die haar baan en financiele zaakjes goed op een rijtje had met een leuk zoontje. Haar vriend was overduidelijk een maatje en terecht dat hij meeging voor advies.quote:
Gelukkig gamet 'ie nog, kan hij in ieder geval nog een beetje kind zijn, i.p.v. enkel proberen interessant te doen met de volwassenen. Dat gaan ze natuurlijk niet in het programma laten zien, dus het zal ook een beetje het frame zijn waarin hij geduwd wordt. Maar goed, feit blijft dat wanneer een 10-jarige het heeft over "ja, het is echt prach-tig", dan gaan mijn nekharen overeind staan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond het ook een vermoeiende vrouw, en ook een veel te serieus en volwassen kind voor een 10-jarige.
Vroegwijs kind met een alleenstaande slimme moeder.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:52 schreef DjVero het volgende:
[..]
Gelukkig gamet 'ie nog, kan hij in ieder geval nog een beetje kind zijn, i.p.v. enkel proberen interessant te doen met de volwassenen. Dat gaan ze natuurlijk niet in het programma laten zien, dus het zal ook een beetje het frame zijn waarin hij geduwd wordt. Maar goed, feit blijft dat wanneer een 10-jarige het heeft over "ja, het is echt prach-tig", dan gaan mijn nekharen overeind staan.
Het was wel fijn dat ze uitlegde dat je een kast kan gebruiken om spullen in te plaatsenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:41 schreef Guanabana het volgende:
Wat een vermoeiende vrouw.
Houdt zij ooit op met praten
Die was in ieder geval wel stukken leuker dan die suffe droplul die ze nu hebben als notarisquote:
Leuk koppel inderdaad. Vooralsnog wel vrij veeleisend. Of i.i.g. eisen waar vrij lastig aan te voldoen is voor die prijs in het gebied Delft/Delfgauw/Den Haag. Van Almere weet ik het niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Alles geprint en op tafel als een presentatie.![]()
Leuk koppel wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |