Moet Aran dan elke dag een item maken over Joost? De EBU moet de deadline dus naar eind april gooien zodat de Arans van deze wereld de talkshows beter kunnen vullen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ook hier riepen mensen het al.
Ik snap het punt van een vraag niet van Aran. Alles is al gezegd over de clip, het liedje, zijn succes, vooral z’n leven zonder ouders. Alles keer duizend. Waar moet het dan over gaan?
We / ze willen dat het wint, dus roepen ze iets.
Ik mis deze logica echt even.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet Aran dan elke dag een item maken over Joost? De EBU moet de deadline dus naar eind april gooien zodat de Arans van deze wereld de talkshows beter kunnen vullen?
Ik mis de logica van je opmerkingen ook compleet, dus ja misschien kunnen we het beter laten voor wat het is.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis deze logica echt even.
Ik laat het wel voor wat het is.
Hij kan ook gewoon eens géén item over Joost doenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ook hier riepen mensen het al.
Ik snap het punt van een vraag niet van Aran. Alles is al gezegd over de clip, het liedje, zijn succes, vooral z’n leven zonder ouders. Alles keer duizend. Waar moet het dan over gaan?
We / ze willen dat het wint, dus roepen ze iets.
Dan kiest Boulevard iemand anders om het te doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon eens géén item over Joost doen. In plaats van te zoeken naar iets, om het er tóch maar over te kunnen hebben
Ja of gewoon een avondje niemand, als er niets bijzonders te melden isquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kiest Boulevard iemand anders om het te doen?Is ook maar gewoon werk.
Is that you Aran?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geen miljoen views per dag, zwaar tegenvallend.
Het is ook nog eens heel dom. 99 procent van de Europeanen heeft dit nummer nog helemaal niet gehoord. Dat hij in Nederland misschien vroeg piekt, dat kan (maar als hij straks de finale haalt knallen de streams gewoon weer omhoog). Maar voor de rest van Europa geldt dit echt niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:28 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ja kijk stel je hebt het er bijvoorbeeld over dat het live nog wel moet lukken, ook omdat de clip je aandacht zo goed vasthoudt en dat op het podium nog maar moet lukken etc. etc. nouja oké. Maar dit is gewoon iets verzinnen om te zeuren.
Ik denk ook dat je eerder stemt op iets dat je al kent, ten opzichte van nummers die je nog niet eerder hebt gehoord. Dus hoe meer "buitenlanden" hem nu al (leren) kennen, hoe beterquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:42 schreef HiZ het volgende:
Voor hetzelfde geld veroorzaakt de huidige exposure ervoor dat voor een significant deel van de stemmende kijkers straks het liedje al eerder gehoord is. En dat is voor Joost alleen maar gunstig. Veel mensen zijn bij de tweede keer horen fan.
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is ook nog eens heel dom. 99 procent van de Europeanen heeft dit nummer nog helemaal niet gehoord. Dat hij in Nederland misschien vroeg piekt, dat kan (maar als hij straks de finale haalt knallen de streams gewoon weer omhoog). Maar voor de rest van Europa geldt dit echt niet.
Eerst beginnen ze met dat de respons tegenvalt, en nu piekt hij te vroeg. Typisch Nederlandse media (en Nederlandser dan Aran krijg je ze niet).
Ja je kan inderdaad beter te vroeg pieken! Dan helemaal niet pieken! Dit alles is mooi meegenomenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Net of het ook maar iets had uitgemaakt idd of Joost het 29 februari of morgen had gepubliceerd
En Cha Cha Cha zelf kwam 17 januari uitquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:50 schreef Greys het volgende:
Bij Käärijä miepte helemaal niemand over te vroeg pieken terwijl dat ook best een hype was in ESF-land. En die won de Finse finale op 25 februari. Dus die piekte vroeger vóór het ESF dan Joost.
Hij zegt in dat interview ook dat volgens hem Joost de favoriet is en dat hij te laag staat in de odds.quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:52 schreef Momo het volgende:
[..]
En Cha Cha Cha zelf kwam 17 januari uit
Dat gevoel heb ik af en toe ook een beetje, maar ik ben Nederlands dus hoe kan ik dat echt beoordelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij zegt in dat interview ook dat volgens hem Joost de favoriet is en dat hij te laag staat in de odds.
Misschien in de zin van dat mensen het op gegeven moment te vaak gehoord hebben, iig in NL en bv België maar wie weet ook elders.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:03 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook niet waar Aran dat 'te vroeg pieken' steeds vandaan haalt. Weet hij niet van de deadline?
Het enige dat Joost daaraan had kunnen doen is een minder leuk lied maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:01 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien in de zin van dat mensen het op gegeven moment te vaak gehoord hebben, iig in NL en bv België maar wie weet ook elders.
Zelf begin ik wel een gevoel van verzadiging te bemerken inmiddels. Ik ben nog steeds enthousiast hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |