Ja dan....quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
je leert best veel hier op de vroege morgen of niet dan,
Jij draakje...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK lach echt niet hoor, ( heb net wel een schone slip aan moeten trekken door het lachen)
Dat is lief...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:50 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga zo maar even drinken en broodjes halen voor Soul en haar zussen.Ze moeten naar Emmen.
Doe ik toch nog iets.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedemorgen, was er nog een koekje over op de schaal?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:50 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga zo maar even drinken en broodjes halen voor Soul en haar zussen.Ze moeten naar Emmen.
Dat iemand dat hier ooit tegen mij zou zeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dan....![]()
Ik ben blij met juliie...
quote:
Morguhquote:
Deurtje verder knul.quote:
Zal jou een bolk geven zoquote:
quote:
die henk blubberman is ook een stoker met internetpesten hoor!!quote:
ik heb Henk 2 jaar geleden geblokdquote:
Hij mij ook.quote:
Geen sorry mijn beste.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:00 schreef rinardo het volgende:
Beste @:FreshFruit mijn intensie was niet afzeiken, en gelukkig heeft Li0nheart dat ook niet zo opgevat. Ik ben juist blij met de SV en hoop dat mensen ook blij zijn met mijn SV. Ik vond het alleen jammer dat hij een nieuw spel, samenvoegde met de ochtendrituelen, en dat was het enige . Sorry als jij het anders/beledigend hebt opgevat.
Van mijn kant puur opbouwende kritiek. Nogmaals sorry.
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ik het maar bij lezen hou, ik voelde me echt raar, ik dacht huh wat is dit, en ik zit door alles al hoog in mn emotiesquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen sorry mijn beste.![]()
Ik post gewoon soms zo.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het maar bij lezen hou, ik voelde me echt raar, ik dacht huh wat is dit, en ik zit door alles al hoog in mn emoties
Ik bied dan oprecht mijn excuses aan.Was totaal niet de bedoeling om u te kwetsen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het maar bij lezen hou, ik voelde me echt raar, ik dacht huh wat is dit, en ik zit door alles al hoog in mn emoties
Deze gast, dat ventje uit de clip streamt tegenwoordig politieke klets op Twitch.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat klonk echt zo fout.![]()
Beetje deze vibe.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen sorry mijn beste.![]()
Ik post gewoon soms zo.
O dat is minder Ebiquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:00 schreef Ebinas het volgende:
Zo ik probeer weer een beetje streamtijd te krijgen.
Weet niet of ik het krijg.
Word al dagen geleefd en niet door het positieve.
Ik heb wel zo veel mogelijk meegelezen en toch ben ik eruit![]()
Hopelijk krijg ik weer wat tijd om er in te komen.
Past wel aardig.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze gast, dat ventje uit de clip streamt tegenwoordig politieke klets op Twitch.
[ afbeelding ]
Ik heb een half uur kip staan snijden voor de Roti en ben het al kwijtquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder Ebi![]()
Ik ben net ook bijna 2 uurtjes weggeweest en voel al dat ik er uit ben.
Gaat snel vooral als ze dan ergens over praten wat je niet hebt meegekregen.
Lekker Roti.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een half uur kip staan snijden voor de Roti en ben het al kwijt
Erg is dat hequote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een half uur kip staan snijden voor de Roti en ben het al kwijt
Ik heb ze niet de hele dag aanstaan. en in de avond zelden eigenlijk Zaterdag avond welquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb het juist andersom ,even de streams uit en wat anders kijken.
Daar krijgen ze info.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dit dan voor iets raars? Juist op dit moment van het spel
Het duo dat wint mag enkele uren naar het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |