Ik heb haar Stiefvader gekend en zijn kist moeten dragen.Dat was echt een lieve man.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat weet je niet.. of wat had kunnen zijn... dat is niet in te vullen voor iemand anders...
Lastig, ik weet niet wat ik in zo situatie zou doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan vandaag naar zijn huis,zou kunnen dat er een uitvaart polis is.
Heer Rinardo.quote:
Dat doe je dan toch goed, als je rustig blijf kan je er voor haar zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik merkte gister wel het verschil in emotie.En ik blijf gewoon rustig.
Ja dat is mooi...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb haar Stiefvader gekend en zijn kist moeten dragen.Dat was echt een lieve man.
Jij vroeg om iets lekkers.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooohooo die roze... mijn lievelings....
Die ken ik helemaal niet die roze?/quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooohooo die roze... mijn lievelings....
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:06 schreef Frummelie het volgende:
Krijgen we ook nog koffie en thee Fresh?...
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:12 schreef Frummelie het volgende:
Hejj @:Dotteke wat heb je een mooie banner gemaakt in de cos..
Dat heet toch een topicpointer?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:12 schreef Frummelie het volgende:
Dank je wel, maar die eer komt mij niet toe. Deze staat al jaren in de cos zover ik weet. Geen idee alleen de tite l is aangepast die er in staat. Maar daar kan ik ook niet in dat doet een FA Ik had wel doorgeven dat het 25 jaar was dit jaar en hun zetten dat er dan inquote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:12 schreef Frummelie het volgende:
O die ik dacht de banner die boven in de COS staatquote:
Nee ik lach omdat je het een banner noemt hahaha, hij is wel opvallend en doeltreffend, ook hangt hij op een goed zichtbare plek, de kleurencombi is ook zeer treffend of niet ?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Rinardo, zit je mij nou gewoon uit te lachen...
Je bedoelt die tekst die boven het tekstveld staat?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak er gewoon wat van...
oh sorry ik dacht ook dat ze die bedoeldequote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die ik dacht de banner die boven in de COS staat
Nu weet ik het ook even niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die ik dacht de banner die boven in de COS staat
Sorry ik bedoelde wat anders , wel grappig ditquote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee ik lach omdat je het een banner noemt hahaha, hij is wel opvallend en doeltreffend, ook hangt hij op een goed zichtbare plek, de kleurencombi is ook zeer treffend of niet ?
Ja joh weet ik veel hoe dat allemaal heet...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee ik lach omdat je het een banner noemt hahaha, hij is wel opvallend en doeltreffend, ook hangt hij op een goed zichtbare plek, de kleurencombi is ook zeer treffend of niet ?
Ja die bedoel ik...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bedoelt die tekst die boven het tekstveld staat?
Jaha dit bedoel ik ook... hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:19 schreef rinardo het volgende:
ik dacht dat je deze bedoelde
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:22 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel ik zeg nooit meer iets, jullie lachen mij alleen maar uit...
Ben ik gelukkig niet de enigequote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:16 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh sorry ik dacht ook dat ze die bedoelde
O dat is wat heel anders dan een bannerquote:
Dat is toch een topicpointer?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde wat anders , wel grappig dit
IK lach echt niet hoor, ( heb net wel een schone slip aan moeten trekken door het lachen)quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:22 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel ik zeg nooit meer iets, jullie lachen mij alleen maar uit...
Ja dat wat jij net liet zien is een topic pointerquote:
Jahaaa dat weet ik nu....lesson learned...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wat heel anders dan een banner
Dit is een topicpointerde banner staat helemaal boven in als je BB opstart
[ afbeelding ]
je leert best veel hier op de vroege morgen of niet dan,quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jahaaa dat weet ik nu....lesson learned...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |