9 B?quote:
Ja zo jammer dat ik dan mobiel zit. Wilde als ik een topic sloot dit erin zettenquote:
Vind je het goed dat ik er 10 van maak?quote:
Deel 9 hadden we al gehad skat.quote:
Uiteraard...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik er 10 van maak?
Neem maar even wat lekkers.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Uiteraard...ooh dat had ik moeten veranderen...
Ik dacht dat het hier zo geavanceerd was, dat hij automatisch doortelde...quote:
Moet in de cos ook aan het werk. Maar eerst even rustig hier kletsenquote:
Dit was een liefdadigheid klusquote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jajajajaja zeg nou niet, anders moet ik weer geld over maken..
Oké genoteerd...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
nee hij telt wel het aantal topics. 35. Maar telt niet de tts
Ja daar kunnen wel een paar posts weg.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet in de cos ook aan het werk. Maar eerst even rustig hier kletsen
Ooh daar moet je ook nog even doorheen crossen.... ik heb niet veel terug gelezen, niet zoveel zin in deze keer...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet in de cos ook aan het werk. Maar eerst even rustig hier kletsen
Ik nog niets. Moet nog beginnen en gcquote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh daar moet je ook nog even doorheen crossen.... ik heb niet veel terug gelezen, niet zoveel zin in deze keer...
Ga is vertellen aan Frummie, kan ik je ergens mee helpen...Whats up?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:22 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet vrolijk.
Nou succes daar ben je nog wel even druk mee...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nog niets. Moet nog beginnen en gc
Rls cre en hob ook nog maar even nog niet
Soul haar vader is overleden.Die man heeft ze jaren geleden in de steek gelaten.Nu komt het er op neer dat zij en haar zussen opdraaien voor alles.De uitvaart,huis leeghalen ,de hele rimbam.Hij heeft nooit naar ze omgekeken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ga is vertellen aan Frummie, kan ik je ergens mee helpen...Whats up?
Zijn allemaal wel rustige topics.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou succes daar ben je nog wel even druk mee...
Enquote:
Ze kan ook afzien van de erfenis, dan hoeft ze niets te doenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haar vader is overleden.Die man heeft ze jaren geleden in de steek gelaten.Nu komt het er op neer dat zij en haar zussen opdraaien voor alles.De uitvaart,huis leeghalen ,de hele rimbam.Hij heeft nooit naar ze omgekeken.
Nu verwijt ze mij dat ik geen compassie toon.Ik heb die man nog nooit gezien.
quote:
Haar zus moet aanvaarden vanwege uitkering.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kan ook afzien van de erfenis, dan hoeft ze niets te doen
Gecondoleerd voor Soul
Oooh poe hejj, dat is wel heftig...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haar vader is overleden.Die man heeft ze jaren geleden in de steek gelaten.Nu komt het er op neer dat zij en haar zussen opdraaien voor alles.De uitvaart,huis leeghalen ,de hele rimbam.Hij heeft nooit naar ze omgekeken.
Nu verwijt ze mij dat ik geen compassie toon.Ik heb die man nog nooit gezien.
⁷quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn allemaal wel rustige topics.
Ooh dat scheelt...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn allemaal wel rustige topics.
Thanks,ik denk ook wel dat het goed is dat ze dit afsluiten maar ik heb er helemaal niks mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh poe hejj, dat is wel heftig...
Ja dat is moeilijk Fresh... het is en blijft toch haar vader... ik snap jou ook heel goed maar Soul wordt ook overvallen door dit bericht denk ik... even laten betijen komt wel weer goed..![]()
Evengoed gecondoleerd...
Ja precies voor die meiden is dat wel goed, gelukkig staat ze er niet alleen voor...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,ik denk ook wel dat het goed is dat ze dit afsluiten maar ik heb er helemaal niks mee.
Ik heb haar bij het overlijden van mijn ouders zoveel mogelijk uit de wind gehouden.Ik hoop dat ze mijn standpunt nu begrijpt dat ik hier niks mee heb.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies voor die meiden is dat wel goed, gelukkig staat ze er niet alleen voor...![]()
Ja dat snap ik, je hebt die man nooit gezien...
Is dat zo, ook als ze geen contact hebben?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar zus moet aanvaarden vanwege uitkering.
Ja dat is moeilijk Fresh want iedereen gaat anders om met verlies, ze heeft je misschien wel heel erg nodig... misschien ook niet...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb haar bij het overlijden van mijn ouders zoveel mogelijk uit de wind gehouden.Ik hoop dat ze mijn standpunt nu begrijpt dat ik hier niks mee heb.
https://www.maxmeldpunt.n(...)n-ouders-te-betalen/quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zo, ook als ze geen contact hebben?
Verlies wat er nooit is geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is moeilijk Fresh want iedereen gaat anders om met verlies, ze heeft je misschien wel heel erg nodig... misschien ook niet...
O dat is raar, nooit gewetenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.maxmeldpunt.n(...)n-ouders-te-betalen/
Misschien is het verlies er voor haar altijd diep van binnen geweestquote:
Ze gaan vandaag naar zijn huis,zou kunnen dat er een uitvaart polis is.quote:
Ik merkte gister wel het verschil in emotie.En ik blijf gewoon rustig.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is het verlies er voor haar altijd diep van binnen geweest
Wees er gewoon voor haar, je hoeft niet om hem te rouwen.
Blijft altijd lastig als buitenstaander een goed advies hier over te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |