9 B?quote:
Ja zo jammer dat ik dan mobiel zit. Wilde als ik een topic sloot dit erin zettenquote:
Vind je het goed dat ik er 10 van maak?quote:
Deel 9 hadden we al gehad skat.quote:
Uiteraard...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je het goed dat ik er 10 van maak?
Neem maar even wat lekkers.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Uiteraard...ooh dat had ik moeten veranderen...
Ik dacht dat het hier zo geavanceerd was, dat hij automatisch doortelde...quote:
Moet in de cos ook aan het werk. Maar eerst even rustig hier kletsenquote:
Dit was een liefdadigheid klusquote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jajajajaja zeg nou niet, anders moet ik weer geld over maken..
Oké genoteerd...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
nee hij telt wel het aantal topics. 35. Maar telt niet de tts
Ja daar kunnen wel een paar posts weg.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet in de cos ook aan het werk. Maar eerst even rustig hier kletsen
Ooh daar moet je ook nog even doorheen crossen.... ik heb niet veel terug gelezen, niet zoveel zin in deze keer...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet in de cos ook aan het werk. Maar eerst even rustig hier kletsen
Ik nog niets. Moet nog beginnen en gcquote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh daar moet je ook nog even doorheen crossen.... ik heb niet veel terug gelezen, niet zoveel zin in deze keer...
Ga is vertellen aan Frummie, kan ik je ergens mee helpen...Whats up?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:22 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet vrolijk.
Nou succes daar ben je nog wel even druk mee...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nog niets. Moet nog beginnen en gc
Rls cre en hob ook nog maar even nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |