abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212798723
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 10:19 schreef Glazenmaker het volgende:

Maar aan de andere kant ziet hij er op de foto ook uit alsof hij niet zo goed voor zichzelf heeft gezorgd.
Hij is om gezondheidsredenen met vervroegd pensioen gegaan in 2017.

Hij is 7 jaar bezig geweest met het zich voorbereiden op deze procedure.
pi_212801366
Ik kan het niet lezen verder, maar zijn advocaat zou zijn twijfel over de situatie hebben uitgesproken volgens de Telegraaf, ookal zie ik die bewering elders niet.

Artikel:
https://www.telegraaf.nl/(...)complot-of-zelfmoord
  dinsdag 12 maart 2024 @ 18:56:38 #28
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212801393
Is die uit een raam gevallen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212801469
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 10:16 schreef Hexagon het volgende:
Bijzonder inderdaad.

Al denk ik niet dat hij pro-actief omgelegd is. Zoiets is teveel risico en dit zorgt nu alleen nog maar voor meer negatieve aandacht. Maar hij zal wel zodanig naar behandeld zijn dat al die ellende hem hiertoe heeft gebracht.

Maar zeer belangrijk dat dit onder de aandacht blijft. Veiligheid van vliegtuigen zijn nou eenmaal een publiek belang.
Ik zou zelfs zeggen, als je er toch een complotsausje overheen wil gieten en gaat kijken wie er nou echt baat bij heeft hem om te leggen, dan eindig je eerder bij de anti-boeing club. Hij zou toch geen nieuwe info meer vertellen, want hij heeft alles al verteld en 'moord op een belangrijke getuige' lijkt me juist een negatief iets voor boeing en de zaak.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_212801865
-dubbel-

[ Bericht 11% gewijzigd door Za op 12-03-2024 19:51:14 ]
pi_212801876
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef Knipoogje het volgende:

Ik zou zelfs zeggen, als je er toch een complotsausje overheen wil gieten en gaat kijken wie er nou echt baat bij heeft hem om te leggen, dan eindig je eerder bij de anti-boeing club. Hij zou toch geen nieuwe info meer vertellen, want hij heeft alles al verteld en 'moord op een belangrijke getuige' lijkt me juist een negatief iets voor boeing en de zaak.
Hij had nog niet alles verteld.

Barnett's advocaat Brian Knowles: ‘John ​​was al geruime tijd heen en weer aan het voorbereiden’, zei Knowles, die tegen Corporate Crime Reporter vertelde dat hij Barnett zaterdag zou gaan verhoren voor wat ‘dag drie van zijn verklaring hier in Charleston op zijn ambtstermijn zou zijn geweest’. AIR21-zaak”, verwijzend naar de afkorting voor het Whistleblower Protection Program van de Federal Aviation Administration.

Barnett, die in Louisiana was gevestigd, was in South Carolina om bewijsmateriaal aan te bieden voor juridische procedures die verband hielden met een rechtszaak wegens smaad tegen Boeing, waarvan hij beweerde dat hij opzettelijk zijn carrière en reputatie had geschaad vanwege beschuldigingen die hij had geuit over ernstige inbreuken op de veiligheid van het vliegtuigbedrijf. productielijn.

“We zijn bedroefd door het overlijden van de heer Barnett, en onze gedachten zijn bij zijn familie en vrienden”, zei Boeing in een verklaring aan TIME.

https://time.com/6900123/(...)d-deposition-safety/
pi_212802009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Als er high-stakes poker wordt gespeeld dan verandert ieder land in een bananenrepubliek. Alles voor 'national security'.
Daar doet de VS, net als Rusland, ook gewoon aan mee inderdaad.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212802306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 19:40 schreef Discombobulate het volgende:

Daar doet de VS, net als Rusland, ook gewoon aan mee inderdaad.
David Kelly UK.
pi_212802756
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 19:56 schreef Za het volgende:

[..]
David Kelly UK.
Samenvatting? Wat is hier het verhaal van. Het klinkt interessant.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212802962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 14:24 schreef Aberkullie het volgende:
Weten we al of hij gevaccineerd was?
Zo ziet hij er wel uit.
pi_212803085
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 20:26 schreef Discombobulate het volgende:

Samenvatting? Wat is hier het verhaal van. Het klinkt interessant.
Dr David Kelly Testified In Front Of A Select Committee ‘Iraq Had No Biological Weapons’, Two Days Later He Was Dead

The Home Office pathologist Dr Nicholas Hunt, who carried out the post-mortem examination on Dr Kelly's body, found attached to the dead scientist's chest four electrocardiogram pads.

https://labourheartlands.(...)s-later-he-was-dead/

https://www.independent.c(...)o-suicide-98731.html
  Moderator dinsdag 12 maart 2024 @ 21:39:20 #37
441859 crew  Lenny77
pi_212803847
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 14:01 schreef KingRoland het volgende:
Waarom is dit geen groot nieuws?
Het staat toch hier? :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 12 maart 2024 @ 21:40:14 #38
441859 crew  Lenny77
pi_212803864
Los van dit alles... ik heb sowieso al vliegangst..
Dit soort zaken zorgt ervoor dat ik nooit meer zal vliegen :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_212804947
quote:
Boeing is in big trouble
You'd think Boeing's already miserable 2024 couldn't get any worse.

Tue March 12, 2024
On monday, a 787 Dreamliner plunged suddenly mid-flight, injuring dozens of passengers, after a pilot said he temporarily lost control of the aircraft.

The pilot was able to recover and land the plane safely, but it's not yet clear what caused the LATAM flight from Australia to New Zealand to fall so dramatically. LATAM called it a "technical event." Boeing said it's working to gather more information. But it's not news Boeing's management (or the flying public) needed right now.

The company's nonstop streak of bad news began the first weekend of the year, when part of an Alaska Airlines 737 Max blew off the side of the plane just after takeoff. A preliminary federal investigation revealed that Boeing probably did not put the bolts in the so-called door plug that are designed to prevent the part from blowing off the plane.

That incident resulted in a temporary nationwide grounding of certain 737 Max jets, followed by congressional hearings, production and delivery delays, multiple federal investigations -- including a criminal probe -- and a stock that has lost a quarter of its value this year, shaving more than $40 billion off the company's market valuation.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')