Hij is om gezondheidsredenen met vervroegd pensioen gegaan in 2017.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Maar aan de andere kant ziet hij er op de foto ook uit alsof hij niet zo goed voor zichzelf heeft gezorgd.
Ik zou zelfs zeggen, als je er toch een complotsausje overheen wil gieten en gaat kijken wie er nou echt baat bij heeft hem om te leggen, dan eindig je eerder bij de anti-boeing club. Hij zou toch geen nieuwe info meer vertellen, want hij heeft alles al verteld en 'moord op een belangrijke getuige' lijkt me juist een negatief iets voor boeing en de zaak.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:16 schreef Hexagon het volgende:
Bijzonder inderdaad.
Al denk ik niet dat hij pro-actief omgelegd is. Zoiets is teveel risico en dit zorgt nu alleen nog maar voor meer negatieve aandacht. Maar hij zal wel zodanig naar behandeld zijn dat al die ellende hem hiertoe heeft gebracht.
Maar zeer belangrijk dat dit onder de aandacht blijft. Veiligheid van vliegtuigen zijn nou eenmaal een publiek belang.
Hij had nog niet alles verteld.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:01 schreef Knipoogje het volgende:
Ik zou zelfs zeggen, als je er toch een complotsausje overheen wil gieten en gaat kijken wie er nou echt baat bij heeft hem om te leggen, dan eindig je eerder bij de anti-boeing club. Hij zou toch geen nieuwe info meer vertellen, want hij heeft alles al verteld en 'moord op een belangrijke getuige' lijkt me juist een negatief iets voor boeing en de zaak.
Daar doet de VS, net als Rusland, ook gewoon aan mee inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Als er high-stakes poker wordt gespeeld dan verandert ieder land in een bananenrepubliek. Alles voor 'national security'.
David Kelly UK.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
Daar doet de VS, net als Rusland, ook gewoon aan mee inderdaad.
Samenvatting? Wat is hier het verhaal van. Het klinkt interessant.quote:
Dr David Kelly Testified In Front Of A Select Committee ‘Iraq Had No Biological Weapons’, Two Days Later He Was Deadquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
Samenvatting? Wat is hier het verhaal van. Het klinkt interessant.
quote:Boeing is in big trouble
You'd think Boeing's already miserable 2024 couldn't get any worse.
Tue March 12, 2024
On monday, a 787 Dreamliner plunged suddenly mid-flight, injuring dozens of passengers, after a pilot said he temporarily lost control of the aircraft.
The pilot was able to recover and land the plane safely, but it's not yet clear what caused the LATAM flight from Australia to New Zealand to fall so dramatically. LATAM called it a "technical event." Boeing said it's working to gather more information. But it's not news Boeing's management (or the flying public) needed right now.
The company's nonstop streak of bad news began the first weekend of the year, when part of an Alaska Airlines 737 Max blew off the side of the plane just after takeoff. A preliminary federal investigation revealed that Boeing probably did not put the bolts in the so-called door plug that are designed to prevent the part from blowing off the plane.
That incident resulted in a temporary nationwide grounding of certain 737 Max jets, followed by congressional hearings, production and delivery delays, multiple federal investigations -- including a criminal probe -- and a stock that has lost a quarter of its value this year, shaving more than $40 billion off the company's market valuation.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |