Graag ook eindelijk die Moskauw mjuul en oesters die ik nog nooit gehad heb.quote:
Gewoon je dispuutstrui aan op de datequote:
Gin-tonic JAAAAquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag ook eindelijk die Moskauw mjuul en oesters die ik nog nooit gehad heb.
Ik hou niet van mannen met motor. Maar ach, als ze mij er niet mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
vrouwen met een motor swipe ik altijd weg
Of voetballersquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook inderdaad. Zal de 8 uur date wel zijn.
Zijn ze dan ook gewoon niet leuk of stoort die ‘hobby’?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou niet van mannen met motor. Maar ach, als ze mij er niet mee lastig vallen.
Het hangt er vanaf, maar sommigen zijn zo lyrisch over hun motor en beginnen er gelijk over dat je gezellig bij ze achterop kan voor leuke ritjes. En dan haast beledigd zijn als ik zeg dat ik daar niet zoveel interesse in heb.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze dan ook gewoon niet leuk of stoort die ‘hobby’?
Ik denk dat je wild wordt als je een vrouw leuk vindt en ze handoplegging gaat doenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
deze gozer moet het maar bij reiki houden
Wild in de goede zin van het woord?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat je wild wordt als je een vrouw leuk vindt en ze handoplegging gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |