Heb je zo'n slechte houding dan? Of gewoon stress en daardoor te gespannen?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, vanaf volgende week is het aan spieren en houding werken
Je gaat niet voor de lol naar de fysioquote:
Ik kan het een beetje maar niet zo als een fysio...quote:Op maandag 11 maart 2024 15:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je zo'n slechte houding dan? Of gewoon stress en daardoor te gespannen?
en ik ga toch mijn "massage voor beginners" boek weer eens open slaan
Ik kon het een beetje, maar ook niet als fysio.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan het een beetje maar niet zo als een fysio...
Te korte beenspieren en te lange buikspieren?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je zo'n slechte houding dan? Of gewoon stress en daardoor te gespannen?
en ik ga toch mijn "massage voor beginners" boek weer eens open slaan
Je bent er wel op tijd bij zo te horen. Succes, het gaat je lukkenquote:Op maandag 11 maart 2024 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Te korte beenspieren en te lange buikspieren?
Ik hang naar voren in mijn buik en gooi mijn kant naar achteren om te compenseren. Maar doordat ik dus zo hang krijg ik dus problemen met mijn benen. En onderrug.
Voor de rest zijn de beenspieren te gespannen waardoor er ook problemen ontstaan.
Dus we gaan trainen met de buik denk ik en houding iets veranderen. Heel slecht is het niet, maar het veroorzaakt wel problemen zoals ik ze nu heb
Of volgens de fysio was ik er minsters 30 jaar te laat bijquote:Op maandag 11 maart 2024 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je bent er wel op tijd bij zo te horen. Succes, het gaat je lukken
Ohwquote:Op maandag 11 maart 2024 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of volgens de fysio was ik er minsters 30 jaar te laat bij
Ik had nog nooit van "Te korte beenspieren en te lange buikspieren" gehoord. Maar ik geloof je direct. En het zijn vaak kleine dingetjes die voor problemen zorgen. Ik heb af en toe na lange wandelingen nog wel eens last van mijn linkerknie en het viel me laatst op aan mijn renschoenen dat ik links iets ander slijtpatroon heb: ik heb links een beetje overpronatie en op een 5KM ren merk ik daar niet veel van, maar na een 15KM wandeling wel. Maar het is te weinig om er mee naar een physio arts te gaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is niet drastisch ofzo, maar verandering is wel nodig om wat gezonder oud te worden
Gewoon een plankje hout onder je linkerschoen plakkenquote:Op maandag 11 maart 2024 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn linkerbeen schijnt ook iets korter te zijn dan mijn rechterbeen
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon een plankje hout onder je linkerschoen plakken
Dat lijkt we best irritantquote:Op maandag 11 maart 2024 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn linkerbeen schijnt ook iets korter te zijn dan mijn rechterbeen
Het is niet veel schijnt, want mij was het nog nooit opgevallenquote:Op maandag 11 maart 2024 15:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat lijkt we best irritant
Nee kloptquote:Op maandag 11 maart 2024 15:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Je gaat niet voor de lol naar de fysio
Heb je dan ook een verschil in schoenmaat?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet wel dat mijn linkervoet langer is dan mijn rechtervoet
Nee zo erg is het nietquote:Op maandag 11 maart 2024 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je dan ook een verschil in schoenmaat?
Dat is een meevaller dan. Hopelijk kan de fysio je een beetje in model kneden!quote:
Als je op 1 been en recht staat, zou je dat kunnen zien denk ik?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat het lengte verschil zou moeten zijn tussen rechts en links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |