quote:Op maandag 11 maart 2024 14:18 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zal het toch maar eens zeggen: het is ben hors en niet ben horse
En nu heel snel opkkeren met je debiele topics
Bigdagoe god een horse profeetquote:Op maandag 11 maart 2024 14:20 schreef benhorse het volgende:
[..]
[ x ]
Nu opdonderen, de grote baas zei dat het horse was.
Mag hij wel centraal topic worden dan?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:41 schreef Plompzakker het volgende:
Dat betekent dan dat vanaf nu alles over paarden hier kan
Nee. Mag vanzelf wegzakken als het voorbij isquote:Op maandag 11 maart 2024 15:08 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Mag hij wel centraal topic worden dan?
Dit gaat niet voorbij.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Nee. Mag vanzelf wegzakken als het voorbij is
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Nee. Mag vanzelf wegzakken als het voorbij is
Ben horsequote:Op maandag 11 maart 2024 15:13 schreef benhorse het volgende:
Topic loopt nu al beter dan geheel FOK!
Misschien een speciaal horse subforum?
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:26 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Mijn strakke latex pakjes maken menig FOK! gebruiker horse.
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:26 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Mijn strakke latex pakjes maken menig FOK! gebruiker horse.
Dan kijkt me het centraal maken ook niet nodigquote:Op maandag 11 maart 2024 15:12 schreef Zoon_John het volgende:
[..]denken dat dit weggaat. Dit de meest geniale uitdrukking van de eeuw.
Dit topic neigt meer naar zoervleisj beste @Pharkusquote:Op maandag 11 maart 2024 15:29 schreef Pharkus het volgende:
Is dit het centrale hors d'oevre topic.
Zojuist deze schaal op:
[ afbeelding ]
Frit zoervleisjquote:Op maandag 11 maart 2024 15:38 schreef benhorse het volgende:
[..]
Dit topic neigt meer naar zoervleisj beste @:pharkus
Ik was aan het eten, maar vanaf nu horsequote:Op maandag 11 maart 2024 17:53 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wilde @:geitenkamp succes wensen met zijn erectie
quote:Op maandag 11 maart 2024 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
A horse is a horse, of course, of course.
Mijn hoefgewricht is uit de kom van het trekken van de klophengst. Zometeen de benen even in telgang zetten om af te koelen.quote:
Ik dacht al dat ik die blonde hoer herkendequote:
kwam je eettafel omhoog?quote:Op maandag 11 maart 2024 18:02 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ik was aan het eten, maar vanaf nu horse
Goeie tetten, domme wijven.quote:
Wat een zwakbegaafde die bigi met zijn ik moet neuken.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:20 schreef benhorse het volgende:
[..]
[ x ]
Nu opdonderen, de grote baas zei dat het horse was.
Tietjes.quote:
Nou maak iedereen hier horse door goede voorbeeld te laten zien....quote:
Nee ik ben geen fan van wat dan ook uit het Oostblok.quote:
Bietje horse, dich?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:14 schreef benhorse het volgende:
[..]
Ben je horse opgestaan?
Alles weer goed mit vruike?
Goed bezig, immer horsequote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:22 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bietje horse, dich?
Neet wie ut mot zeen, kump waal, effe ruhig zeen. Kieke wat kump.
Veur immer horse, ich wil veur immer horse zeen. Det zou nog uns un ein hel nummer zeen. Misjien mit ai det forever young om te zitte is.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:23 schreef benhorse het volgende:
[..]
Goed bezig, immer horse
Kumse zelf auch broor?
veur immer horsequote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:27 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Veur immer horse, ich wil veur immer horse zeen. Det zou nog uns un ein hel nummer zeen. Misjien mit ai det forever young om te zitte is.
Det zit waal good, doe auch haup ich?
Topic anthem. Woar bigdagoe er maar om ut te maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:32 schreef benhorse het volgende:
[..]
veur immer horse
i want to be veur immer horse
do you want to live forever
forever, en immer
forever horse
yunghorse
Te druk mit series kiekequote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:39 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Topic anthem. Woar bigdagoe er maar om ut te maken.
Ben horsequote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:22 schreef cabe0002 het volgende:
@:benhorse
Ben je horse ofzo ik krijg 100 like alerts van jou...
Dat miezer straaltje van een paard?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:16 schreef cabe0002 het volgende:
Inbeelden dat dit een paard is...
[ afbeelding ]
Even op de tanden bijten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ben horse en wil naar Antoniusstraße maar krijg pas over 2 weken salaris
Kouesjottel hoalequote:Op woensdag 13 maart 2024 20:53 schreef benhorse het volgende:
weer genoten van Seagal oet de melderse @:zoon_john
Hoe die uit bed stapt ookquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:45 schreef benhorse het volgende:
M'n hoofd is warm, ik ga opblazen
Als ik hem zie, ga ik op m'n opp blazen
Ze bekijken me net plattegrond
Een week geleden lag ik nog plat op grond
Zo niet uit bed stappenquote:Op donderdag 14 maart 2024 06:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe die uit bed stapt ookOfja stappen, rollen. Tering hoe kun je een lichaam verwaarlozen zeg.
@:zipportal
Dit is niet iemand met leidinggevende kwaliteiten. Eerder iemand voor de VDL Nedcar.quote:
Broer van Jim Taihuttu God.quote:
zouse veur betale bie yingyang broor? geid weer oapequote:Op maandag 18 maart 2024 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is dat voor zwijn. Geen horse iig.
Huh serieus?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:47 schreef benhorse het volgende:
[..]
zouse veur betale bie yingyang broor? geid weer oape
Staat nergens dat het open gaat. Zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:50 schreef benhorse het volgende:
[..]
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20240131_93876032
helle klap in gezich remunj
Hoop het van harte.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Staat nergens dat het open gaat. Zou wel fijn zijn.
Dikke titt'n.quote:
Doa kin ich gaar neet bie, mit miene kop. Die vitkezen bietje keal op keal, ich gluif mien eate kump truk op.quote:
Toch auch gekommequote:Op maandag 18 maart 2024 19:18 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Doa kin ich gaar neet bie, mit miene kop. Die vitkezen bietje keal op keal, ich gluif mien eate kump truk op.
Die zint waal jot in mich gans peard maken.quote:
Die blonde word ik wel horse vanquote:
Staan beiden op de hub neef, die rooie is hardcore, faketaxi, bbc alles en alles. Die blonde amateur, matig.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die blonde word ik wel horse van
DM link blondequote:Op maandag 18 maart 2024 20:15 schreef benhorse het volgende:
[..]
Staan beiden op de hub neef, die rooie is hardcore, faketaxi, bbc alles en alles. Die blonde amateur, matig.
Ik wil haar anus likkenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die blonde word ik wel horse van
Doa mich maar die rooie.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:15 schreef benhorse het volgende:
[..]
Staan beiden op de hub neef, die rooie is hardcore, faketaxi, bbc alles en alles. Die blonde amateur, matig.
Woar ut maar zo, mot mit d'r vrundin stardew valley sjpeale, dus bin det aan ut doan.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:21 schreef benhorse het volgende:
@:zoon_john krijg geen antwoord van de beste man, is zich al eine aan t aafriete
DMquote:Op maandag 18 maart 2024 21:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Woar ut maar zo, mot mit d'r vrundin stardew valley sjpeale, dus bin det aan ut doan.
Die rooie maak mich jans wildj.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:33 schreef Zoon_John het volgende:
Dit is nu al het beste topic van 2024.
Hoofd is warm, ik ga opblazenquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:22 schreef benhorse het volgende:
Ben opgelicht, romatische string gekocht maar zat poep in
https://www.slipjesmarkt.nl/product/romatische-kanten-string/
3 dagen horse, wat een deceptie
Fuckin harde track, heb hem op repeat maat.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:57 schreef benhorse het volgende:
[..]
ze bekijken me net plattegrond, week geleden lag ik nog plat op grond
Ik ben piped up en overspannen maat.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:59 schreef benhorse het volgende:
ik pull up in de nacht in een cab en je hoort alleen papapap
The street is hotquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:00 schreef Zoon_John het volgende:
My head is steaming, I can’t even count til ten
K-keep pushing, like I’m pushing ten doorbells
This time, it should be late
Th-they don’t love me, so it must be hate
Do it for myself and for my momma
Always piped up, cause I’m a young gunna
Eversince this my head is full
If I see him, I will put his head full
Free Presh, free Piet and free 12
Do you know how much shit is in the clip, perhaps 12
Th-That’s a dozen
If I’m done with him then he must
Maaktequote:Op donderdag 21 maart 2024 21:12 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik vind dat hij best harde muziek maakt.
Kutzooi, hij maakte gewoon harde pokoes, perfect vooral als je hoofd even warm is.quote:
o o opblazenquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:27 schreef Zoon_John het volgende:
Mijn hoofd is fuckin warm
ik ga opblazen
als ik hem zie...
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:31 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ze weet niet eens de helft, hij kon dat ook zijn
IK BEN PIPED UP
Het heeft ballenquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:06 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Zou hard raken in dr roze sterretje
Another onequote:Op donderdag 21 maart 2024 22:35 schreef Zoon_John het volgende:
If your horse and you know it, clap your hands.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:35 schreef Zoon_John het volgende:
If your horse and you know it, clap your hands.
https://www.vinted.nl/items/4257451967-jurk-van-na-kdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:47 schreef Rodgrod het volgende:
https://www.vinted.nl/items/4259089602-bh-van-yesstyle
Okay ja kan niet oordelen als vrouw zijnde. Als ik man was zou wel horse worden en spontaan die BH kopenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:58 schreef benhorse het volgende:
[..]
https://www.vinted.nl/items/4257451967-jurk-van-na-kd
Nog meer horse van die meid op tv dan van die bonenstaak met twee ruggen links. Maar ook niet echt.
0 reeten
Wat moet je ermeequote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:02 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Okay ja kan niet oordelen als vrouw zijnde. Als ik man was zou wel horse worden en spontaan die BH kopen
Mijn boezemvriend @Zoon_John wil dit denk ik welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:12 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Je kan hem vast wel als bondage middel gebruiken
Ik wil @Zoon_John wel op Vinted zetten met deze BH aanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:15 schreef benhorse het volgende:
[..]
Mijn boezemvriend @:zoon_john wil dit denk ik wel
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:19 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ik wil @:Zoon_John wel op Vinted zetten met deze BH aan
Zorg je er deze keer wel voor dat je geen spermavlekken achterlaat? Schijtirritant telkens.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:28 schreef Zoon_John het volgende:
[..]Ik zou dat ook wel willen, wel bijpassende slip liefst string
![]()
We kunnen de kuisheidsgordel met penisplug gebruiken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:31 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Zorg je er deze keer wel voor dat je geen spermavlekken achterlaat? Schijtirritant telkens.
Ik dank God voor mijn dagen hier.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:43 schreef benhorse het volgende:
Als ik @:zoon_john zie, ga ik op m'n opp blazen
Ze bekijken me net plattegrond
Een week geleden lag ik nog plat op grond
O-O-Opblazen met C-4quote:Op zondag 24 maart 2024 20:43 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik dank God voor mijn dagen hier.
Ze willen een young nigger niet zien opkomen.
School werkte niet, een baantje werkte nietquote:Op zondag 24 maart 2024 20:48 schreef Zoon_John het volgende:
Shit, hoe kan het mij overkomen
Was altijd piped up, als je sprak over komen
Was altijd piped up, ik was overspannen
De opps die werken samen, praten over plannen
De opp die zegt we haten, die ons dwarsbomen
W-W-Weet ik waar je bent, dan ga ik langskomen
Fuck hij was gewoon een straatfilosoof. Kutzooi als hij dit gewoon overleefd had, hadden we Opp Blazen 2quote:Op zondag 24 maart 2024 20:51 schreef benhorse het volgende:
[..]
School werkte niet, een baantje werkte niet
Dus me laatste optie was de streets, me laatste optie was toen niet me laatste optie, je kan de scotoe er bij halen maar we praten toch niet
Horror zien en zwijgen, ik geloofde toen in jou maar ik heb leren geloven in de Bijbel
Ik maak koud, echt wow, we maken stuk paquote:Op zondag 24 maart 2024 20:53 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Fuck hij was gewoon een straatfilosoof. Kutzooi als hij dit gewoon overleefd had, hadden we Opp Blazen 2
Haal ik het met rap, of haal ik het met comediequote:Op zondag 24 maart 2024 20:57 schreef benhorse het volgende:
[..]
Ik maak koud, echt wow, we maken stuk pa
Maar worden we gepakt? Dan zie ik je weer om kwart voor acht op de luchtplaats
Alles komt goed, maak je niet druk ma, ook al willen ze allemaal dat ik stuk ga
Ik ben voor jullie op de grind, tot dat ze me gaan brengen naar me rustplaats
Lekker maat. Meteen paar meijer verbrassen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Erg horse, vandaag salaris.
Dus waarschijnlijk naar Antoniusstraße.
helaasquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker maat. Meteen paar meijer verbrassen.
Songfestival dinsdag kijken. Insta horsequote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:39 schreef de_boswachter het volgende:
Horse 4.3 / 10
Vooral moe nu. Heb hard gesport. Gelopen naar de Liddel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |