quote:Op maandag 11 maart 2024 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, da's jammer. Ctrl-c ging niet meer?
Ik zou mijn Fok abo opzeggenquote:Op maandag 11 maart 2024 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nee.. kwam ineens het grijze vakje met: geen rechten om in dit topic te reageren
quote:
quote:
Echt wel geen reclame posten kan sneller enzquote:Op maandag 11 maart 2024 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja
ga ik wel weer doen , dat post wel een stuk fijner met abo
Geen reclame en je kan sneller posten, anders moet je even op abonnement klikken onderaan de sitequote:Op maandag 11 maart 2024 17:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde om een abo te nemen ?
Wat de voorgaande sprekers zeggen. En je compenseert met een abo het verlies aan reclame-inkomsten voor Fokquote:Op maandag 11 maart 2024 17:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde om een abo te nemen ?
Even met een diepe pppfff hier rust oakken 🤣quote:
oakken neem ik aan pakkenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even met een diepe pppfff hier rust oakken 🤣
Kan je nagaan hoe ik mijn rust nodig heb als ik niet eens pakken goed kan typenquote:
Vraag me nog altijd af wie die vrouw is in je avatar ?quote:Op maandag 11 maart 2024 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat de voorgaande sprekers zeggen. En je compenseert met een abo het verlies aan reclame-inkomsten voor Fok
Margherita Granbassiquote:Op maandag 11 maart 2024 18:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vraag me nog altijd af wie die vrouw is in je avatar ?
Ik heb geen idee gewoon een leuk plaatje wat ik tegen kwam.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vraag me nog altijd af wie die vrouw is in je avatar ?
Hee, zit je m'n kwoots te pikkenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee gewoon een leuk plaatje wat ik tegen kwam.
😲quote:Op maandag 11 maart 2024 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hee, zit je m'n kwoots te pikken
Ja viel me ook opeens opquote:Op maandag 11 maart 2024 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heel goed, die mededeling boven het kwootveld in de CoS @:Dotteke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |