Sterkte!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
3x in de week 4 uur ,blijvend , anders groeit het, en nu ligt het stil
Ik dacht het al dat ik dit eens gevraagd had. De leeftijd hèquote:Op maandag 11 maart 2024 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Margherita GranbassiHad ik je toch al eens verteld
Ik ben ook geen 18 meerquote:Op maandag 11 maart 2024 20:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik dacht het al dat ik dit eens gevraagd had. De leeftijd hè
Jemig wat zwaar!! Maar wat fijn dat het nu dan wel stil ligt!!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
3x in de week 4 uur ,blijvend , anders groeit het, en nu ligt het stil
Haal dat dan niet hierheeen please zo kan ik dubbel werk doen 🤣quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haal dat dan niet hierheeen please zo kan ik dubbel werk doen 🤣
Ja maar dat gequote hier uit de cos is ook bs natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:28 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Offtopic moet in de kletskhoek zei een wijze vrouw eens
Verkeerde COSquote:Op maandag 11 maart 2024 21:29 schreef Adat231 het volgende:
van mij mag Jimmy die tub uit richting ashley.
Mwah, zie ik wel vaker gebeuren dat offtopic gesprekken naar de SC gehaald worden dmv een quotequote:Op maandag 11 maart 2024 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat gequote hier uit de cos is ook bs natuurlijk.
totzdem vraagte ik om dat altijd ook alicequote:Op maandag 11 maart 2024 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je post meerdere kerenverder niks, en dat is omdat je verdrietig bent omdat er één of andere troela in BB Brasil morgen naar huis moet. Dus ga niet de schijnheilige uithangen.
Ja tis goed met jequote:Op maandag 11 maart 2024 21:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
totzdem vraagte ik om dat altijd ook alice
op de bank is
Dot is ff aan het schoonmakenquote:Op maandag 11 maart 2024 21:36 schreef Tascha071 het volgende:
Hu nog nooit mee gemaakt. Waarom is de cos dicht?
Ellende als ik op mobiel moet modden. Had ze allemaal weggehaald maar op een of andere manier werkt het dan niet goed. Nog een keer gedaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:47 schreef Ireth het volgende:
Oke misschien bewust gedaan, maar de quotes staan hier nu nog wel, maar andere dingen zijn weg?
Overheen gekeken of zit er een logica achter die ik niet zie en waar ik me ook niet mee moet bemoeien? Dat kan ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |