Ik heb er denk ik 30 liggen, dat krijg je met het bouwen van een huis.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heeft meneer barreltje standaard pallets rondslingeren. Ik niet hoor. Het komt bij mij wel eens voor, maar dan denk ik dat ik redelijk a-typisch ben met wat ik bestel wat met vrachtwagens afgeleverd wordt
.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 18:41 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb er denk ik 30 liggen, dat krijg je met het bouwen van een huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kans dat je 30 tuingereedschaprekken wil maken is nihil.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]En hoe voelt dat?
Zonde trouwens. Neemt een hoop ruimte in en er zit (hier in ieder geval) vaak statiegeld op.Nee, die maak ik ook niet. Ik heb houthokken van pallets gemaakt. Voor de rest weet ik het nog niet, we hebben altijd wel projecten waarvoor ze handig zijn. Ik heb een palletbuster, dus ik haal regelmatig pallets uit elkaar als ik wat hout nodig heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kans dat je 30 tuingereedschaprekken wil maken is nihil.
Uitgedroogd is het overigens nu niet, het is groen en kleddernat op dit moment.
Dat is ook mijn ervaring. Met Toscaanse jasmijn verwacht ik dat het helemaal moeilijk wordt. Romke van de Kaa tipte de combinatie klimop - wilde wingerd. Misschien lukt het met kamperfoelie. En op een zonnige plek halen eenjarige klimmers mogelijk wat uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een muurtje bij mij in de tuin met hedera met pyracantha. Een jonge vuurdoorn kun je nog prima leiden.
Onderaan zit een open plek en wat ik daar geprobeerd heb is oa. klimhortensia. Nope werkte niet.
Toscaanse jasmijn. Nope. (die doet het bij mij overal matig tot slecht als ie in de buurt staat van hedera)
Clematis deed het het eerste jaar heel leuk, jaar daarna niks meer van vernomen.
ik heb zelf een beetje het idee dat hedera veel andere klimplanten verdringt, recht van de sterkste ofzo..
Het allerbeste is in het najaar en anders vroeg in het voorjaar (maart). Maar hangt ook van de plant af, staat vaak wel op het kaartje. En er is ook nog verschil tussen planten met kluit of uit een pot bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil binnenkort mijn border leeghalen en nieuwe planten erin zetten. Wat is een goeie periode hiervoor? April, mei?
Struiken met kale wortel zijn alleen in het najaar verkrijgbaar, maar verder kun je over het algemeen planten wanneer je wil. Het handigst is om te planten als je geen vorst verwacht, als je weet dat het in de week erna gaat regenen en als het niet te warm wordt. Voor de laatste twee kun je compenseren door zelf water te geven en door tijdelijk schaduw te creëren. Ik probeer zelf hartje zomer wel te vermijden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil binnenkort mijn border leeghalen en nieuwe planten erin zetten. Wat is een goeie periode hiervoor? April, mei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planten eruit die ik beu ben, toplaag van boomschors eruit, en bovenste laag zand.quote:
Wow, best goed gelukt al!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:29 schreef Managarm het volgende:
Dit is het stuk wat ik verleden jaar heb ingezaaid als wilde bloemenstuk, het is niet heel erg slecht gegaan, maar moet nog wat ongewenste planten er tussenuit halen.
[ afbeelding ]
Ik word helemaal nostalgischquote:Op zondag 31 maart 2024 23:14 schreef Blues het volgende:
Buur heeft ze ook en noemt het Kerria.
Blijven 's winters groene lange staken.
quote:Op zondag 31 maart 2024 23:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik word helemaal nostalgisch. Niemand heeft me daar ooit gevonden.
Viszaadjesquote:Op maandag 1 april 2024 11:53 schreef AnneX het volgende:
Hahaha de zaadjes van de scharnierbloem had ik ingevroren in de ijsblokjes vorm.
Het was nu wel tijd - eigenlijk te vroeg - om die in de grond te stoppen. De vorst was er tenslotte “overheen geweest”.
Resultaat: ijsblokjes en de zaadjes erbovenop waren gaan drijven. Dus de zaadjes lagen wel bevroren óp de klontjes en niet in het ijsklontje 😂
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:42 schreef Blues het volgende:
En soms kijk ik ff in de OP of het foto-overzicht er al in staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |