Nee. Tom en Ka niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze gaan allemaal al naar bed denk ik ....
Alleen als een paar mensen hun bek opentrekken, zie het niet gebeuren helaas ...quote:Op zondag 10 maart 2024 22:32 schreef lojanda het volgende:
Toch verwacht ik dat het niet lang meer zal duren voordat er echt een bom barst
Stoerquote:Op zondag 10 maart 2024 22:34 schreef kiki2024 het volgende:
TY zegt glenn en danny welterusten en negeert Ashley
Doet hij keurig, Danny de buitenstaander ziet echt geen verschil. Je word niet genegeerd .......quote:Op zondag 10 maart 2024 22:34 schreef kiki2024 het volgende:
TY zegt glenn en danny welterusten en negeert Ashley
Dit zit de queen niet lekker hoor.....quote:Op zondag 10 maart 2024 22:35 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
IJzig sfeertje in de badkamer
Hij heeft getekend , dan weet je waar je aan begintquote:Op zondag 10 maart 2024 22:31 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft zich niet opgegeven. Hij had misschien iets beter moeten voorbereiden.
volgens mij staat Ashley te lachenquote:Op zondag 10 maart 2024 22:35 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
IJzig sfeertje in de badkamer
Dat boeit haar echt geen moerquote:Op zondag 10 maart 2024 22:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit zit de queen niet lekker hoor.....
Wel hij vroeg of hij er bij mocht.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:37 schreef Snoozey het volgende:
eerst 'duwt' hij danny wat opzij om iets uit een la te pakken. geen woord, geen blik
en dan schouderklopje hand schudde hahahahah
Zeg gewoon even zoals het is iedereen stond te gillen en voor die deur te springen.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:19 schreef marky het volgende:
[..]
Ze stond ervoor te springen. Bij de deur gebeurde het zelfde. Bij de foto weer. Claimde ook weer dat moment. Weer over die kerel alsof ze een pubermeisje is voor een beroemde artiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |