En daarmee ook het tijdschemaquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:04 schreef borisz het volgende:
De loting van de heats en prelims staan op https://shorttrack.sportresult.com/?evt=11213100000121.
Gelijk weer dweilpauze?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:20 schreef Pino112 het volgende:
Joris komt al klaar terwijl Schulting alleen nog maar net het ijs op is gegaan
Niet te doen idd. Man manquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:05 schreef Pino112 het volgende:
Joris teringproleet. Stream maar weer uit.
Engelsen weten niet of er lucht of zand in een ijsvloer zit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:17 schreef chufi het volgende:
Ik kijk gewoon via YT .. met Engels commentaar
Herkansingen toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:35 schreef Max23 het volgende:
Jens slachtoffer van een valpartij terwijl die net 3e lag en is net als Huisman uitgeschakeld op de 500m
Wįt een verademing! De mannen gingen er ook direct beter door rijden. Halve finale op de relay gehaald.quote:
Wel als je alleen maar diep in het veld blijft zitten jaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:40 schreef Aguero het volgende:
Deze heat leek me ook wel een stuk zwaarder dan die eerste.
Teamgenoot van Shitzak, dat is besmettelijkquote:
De studio was iets neutralerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:18 schreef AgnesGru het volgende:
Joris en Sjinkie hebben elkaar helemaal gevonden met de DQ van Suus
Die penalty is voor mij het probleem nog niet, vanuit startpositie 4 zal je moeten forceren en dan kan dit het gevolg zijn ook omdat je een Fontana naast je hebt die hetzelfde moet doen.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:16 schreef heywoodu het volgende:
Jammer voor Schulting, maar typisch hoor. Ze is weer terug en gelijk weer penalties en gedoe
Dan gaat er vast wel 1 door naar de semisquote:Op zondag 17 maart 2024 13:13 schreef kilon het volgende:
Wat leuk zeg, alle drie de Nederlandse dames in dezelfde kwartfinale.
En vooral zo onnoemelijk schreeuwerig en iemand die de noodzaak voelt om įltijd alles op een 'grappige' manier te beschrijven. Dat is af en toe prima, en als dat spontaan komt ofzo een keertje, maar het klinkt bij hem zó geforceerd en het stopt nooitquote:Op zondag 17 maart 2024 14:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom is Joris zo verschrikkelijk nationalistisch bij het shorttrack?
Het blijft kermisschaatsen natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:30 schreef Zorro het volgende:
Ik ga voetbal kijken .Die klotemuziek tijdens de races trek ik echt niet.
"Twee zussen en Suus" vond ik hilarisch, jammer dat hij die grap slechts drie keer maakte.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En vooral zo onnoemelijk schreeuwerig en iemand die de noodzaak voelt om įltijd alles op een 'grappige' manier te beschrijven. Dat is af en toe prima, en als dat spontaan komt ofzo een keertje, maar het klinkt bij hem zó geforceerd en het stopt nooit
Zo misschien toch maar gewoon de VPN aan en de ISU-stream kijken.
Sowieso, dat ge-'Suus' moet ook eens stoppen. Alsof het z'n beste vriendin of z'n zus is ofzo. Hij noemt Velzeboer toch ook niet San of Miesj ofzo.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
"Twee zussen en Suus" vond ik hilarisch, jammer dat hij die grap slechts drie keer maakte.
Toch maar blijven kijken, zonder geluid. Dan mis ik ook Joris. Win-win.quote:
Sifan Kim.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:59 schreef Szura het volgende:
Kim rolt iedereen op als ze niet altijd van achteruit begint
En een penalty waardquote:Op zondag 17 maart 2024 15:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De actie van Desmet was dus inderdaad onnodig (behalve een iets betere startpositie in de finale)
Matige axel.quote:
Wat is de blunder?quote:Op zondag 17 maart 2024 15:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eens met de keiharde oordelen, blunder van Velzeboer.
Schulting niet inhalen en de laatste bocht te wijd ingaan waardoor die Koreaanse binnendoor kan.quote:
Deur aan de binnenkant openzetten in de laatste bocht, beginnersfout aldus de analist. Wat ze nu zelf ook bevestigt trouwens, wel goed verhaal verder.quote:
Heeft ons wel een Olympische plak opgeleverd.quote:
Precies.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Joris met z'n gemekker over de B-finales. Richt je lekker op de wedstrijd ipv het zoeken naar een oplossing voor een niet-bestaand probleem.
Behalve die van Jorisquote:
Gouden randje.quote:
Ja, moet je niet iemand onderuit kegelenquote:
Suus probeerde toch een gaatje te vinden, wat er juist niet was?quote:Op zondag 17 maart 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Terecht, Desmet tikt Schulting's schaats weg.
Maar Desmet tikte Schulting's schaats weg. Daardoor ging Schulting uit balans en onderuit.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:37 schreef kilon het volgende:
Hier kon Desmet helemaal niks aan doen toch? Schulting was al uit balans, daardoor Desmet ook en gebruikte ze even haar arm. Goh.
Schulting duikt wel een gat in die er niet is met alle gevolgen van dien. Vind het wat makkelijk om hier Desmet de schuld van te gevenquote:Op zondag 17 maart 2024 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Desmet tikte Schulting's schaats weg. Daardoor ging Schulting uit balans en onderuit.
Als breakdancen Olympisch is kan alles Olympisch zijn.quote:
Ze raakten elkaar wel, maar dat kwam ook omdat Schulting binnendoor wilde.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Desmet tikte Schulting's schaats weg. Daardoor ging Schulting uit balans en onderuit.
Zoals ik al zei.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:38 schreef kilon het volgende:
Dus nu gaat Schulting vierde worden en daarna op de relays ook weinig waard zijn. Let maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |