Stolz gaat echt niet 7 maanden per jaar op een vulkaan trainen.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Net als Heiden overstappen naar de koers. Met Zeeman en Plugge wint hij op Alpe d'Huez en de Champs Elysees.
Dan doet-ie het beter dan dokter Heiden.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Net als Heiden overstappen naar de koers. Met Zeeman en Plugge wint hij op Alpe d'Huez en de Champs Elysees.
Doen ze dat in Heerenveen niet met een Fries lint?quote:
ja maar dat zijn Friezen, die zijn ook raarquote:Op zondag 10 maart 2024 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doen ze dat in Heerenveen niet met een Fries lint?
Conservatieve nationalisten will be conservatieve nationalisten.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doen ze dat in Heerenveen niet met een Fries lint?
topografie is een vak apartquote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
ik dacht altijd dat Inzell in Oostenrijk ligt
Hier zullen ze wel met een Panzerkampfwagen IV op het ijs gaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
In Heerenveen komt er ook zo'n kar met Friese paarden het ijs op. Doen ze dat hier nu met een BMW?
Uiteindelijk is het allemaal het Derde Rijk.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
ik dacht altijd dat Inzell in Oostenrijk ligt
Poah, das mien merkquote:Op zondag 10 maart 2024 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier zullen ze wel met een Panzerkampfwagen IV op het ijs gaan.
zat aan de krans, net als in Thialf dat ze er een Fries lint aan hangen.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:46 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb de huldigingen niet gezien... wat was er met een Duits lint?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |