Doen ze dat in Heerenveen niet met een Fries lint?quote:
ja maar dat zijn Friezen, die zijn ook raarquote:Op zondag 10 maart 2024 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doen ze dat in Heerenveen niet met een Fries lint?
Conservatieve nationalisten will be conservatieve nationalisten.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doen ze dat in Heerenveen niet met een Fries lint?
topografie is een vak apartquote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
ik dacht altijd dat Inzell in Oostenrijk ligt
Hier zullen ze wel met een Panzerkampfwagen IV op het ijs gaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
In Heerenveen komt er ook zo'n kar met Friese paarden het ijs op. Doen ze dat hier nu met een BMW?
Uiteindelijk is het allemaal het Derde Rijk.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
ik dacht altijd dat Inzell in Oostenrijk ligt
Poah, das mien merkquote:Op zondag 10 maart 2024 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier zullen ze wel met een Panzerkampfwagen IV op het ijs gaan.
zat aan de krans, net als in Thialf dat ze er een Fries lint aan hangen.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:46 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb de huldigingen niet gezien... wat was er met een Duits lint?
Ja, dat is al heel lang een traditie.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat aan de krans, net als in Thialf dat ze er een Fries lint aan hangen.
Aardig van @AllesKaputt dat hij z'n waggie uitleent daarvoor!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier zullen ze wel met een Panzerkampfwagen IV op het ijs gaan.
Volgens Bob Corby is ie ook van plan om gewoon lang te blijven schaatsen, dus er moet maar snel een waardige concurrent opstaan.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Aardig van @:AllesKaputt dat hij z'n waggie uitleent daarvoor!
Stolz, een ongekend fenomeen. Definitief einde tijdperk Nederlandse folklore, hier kan zelfs Cees-Rein niet tegenop
Ik neem aan dat een van de analisten of Robbert de Rijk hem wel gesproken heeft. We horen het vast in de schaatspodcast morgenquote:Op zondag 10 maart 2024 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er nog een interview met Nils VDP geweest om die een terugkeer overweegt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |