Hopen dat Dilano er nog op komt deze weekquote:Op zondag 10 maart 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer he, de lol is er al weer af voor deze week
beetje jammer want Danny heeft ook staan roepen buitenquote:Op zondag 10 maart 2024 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
mogen we niet roepen???
bb: zendercheck
Maar niet aan de gameroomquote:Op zondag 10 maart 2024 15:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
beetje jammer want Danny heeft ook staan roepen buiten
Die mag van mij wel blijvenquote:Op zondag 10 maart 2024 15:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hopen dat Dilano er nog op komt deze week
Juist wel, hoop dat Ash moet toezien hoe haar legertje uitgedund wordt. Tom, Karen, Glenn en Danny op de bank en dan vechten ze het maar uit.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Nah.. de nominatie exit van komende zaterdag is nú al nix meer aan
Ja Dyllie dus, de grootste lafbek.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mag van mij wel blijven
Dan zie ik lieve een van de lafbekkies gaan
Mag het hopenquote:Op zondag 10 maart 2024 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mag van mij wel blijven
Dan zie ik lieve een van de lafbekkies gaan
Gaan nu echt Nederlanders die zijn ruim in de meerderheidquote:Op zondag 10 maart 2024 15:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Juist wel, hoop dat Ash moet toezien hoe haar legertje uitgedund wordt. Tom, Karen, Glenn en Danny op de bank en dan vechten ze het maar uit.
Welnee Aslie is een egotripster die zou haar eigen moeder voor de bus gooien voor winstquote:Op zondag 10 maart 2024 15:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Juist wel, hoop dat Ash moet toezien hoe haar legertje uitgedund wordt. Tom, Karen, Glenn en Danny op de bank en dan vechten ze het maar uit.
Knap he heel veel respect voor dat meisjequote:Op zondag 10 maart 2024 15:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mag het hopen![]()
Had niet verwacht dat de zus van Randy het zo lang zou volhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |