WLR wordt gedemoniseerd.quote:Op zondag 10 maart 2024 14:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Collectieve dopingprogramma's bestaan niet meer. Dit is meer iets voor Wappie_WLR ja, ga daar maar heen met RR.
Daar zitten straatlengtes tussenquote:Op zondag 10 maart 2024 15:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over drie weken Vingegaard, Evenepoel en Roglic in het Baskenland.
Ik vrees er ook voor.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar zitten straatlengtes tussen
Samen winnen.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:02 schreef Mansjester het volgende:
Waarom geeft Jorgenson de rit zo makkelijk weg
Weer geen Pogi?quote:Op zondag 10 maart 2024 15:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over drie weken Vingegaard, Evenepoel en Roglic in het Baskenland.
Jorgensen is echt niet explosief genoeg om Remco te kloppen, dat zag je van de week als in het sprintje tegen drogeur Skjelmose en McNultyquote:Op zondag 10 maart 2024 15:02 schreef Mansjester het volgende:
Die had die sprint nooit gewonnen als je de sprint een paar dagen geleden zagquote:Op zondag 10 maart 2024 15:02 schreef Mansjester het volgende:
Dat is er wat over inderdaad, maar in deze onbeantwoorde post zit Slob er boenk op:quote:Op zondag 10 maart 2024 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kun je natuurlijk niet met droge ogen beweren. Je mag het hopen, maar het met zulke stelligheid zeggen, lol.
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou Roglic bij Jumbo wel doping gebruiken en bij Bora niet? Waarom zou Jorgenson bij Movistar geen doping gebruiken en bij Visma wel?
Dan had Jorgenson dit weekend ook wel anders gekoerst waarschijnlijkquote:Op zondag 10 maart 2024 15:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tsja zonder tactische blunder wint Evenepoel waarschijnlijk? Was hoe dan ook een stuk interessanter voor de eindwinst geweest.
Kelderman maakt het nog wel even af zo.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:04 schreef Pistolero het volgende:
Deze Paris-Nice leverde wel zeg. Echt alle rubrieken kwamen in volle glorie aan bod.
Je kunt toch proberen te demarreren met nog 1 km te gaan ofzo. Het is niet zo dat ie door moest rijden voor eerste plek klassement.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had die sprint nooit gewonnen als je de sprint een paar dagen geleden zag
Inclusief de reacties hierquote:Op zondag 10 maart 2024 15:04 schreef Pistolero het volgende:
Deze Paris-Nice leverde wel zeg. Echt alle rubrieken kwamen in volle glorie aan bod.
Was ook kansloos geweest, maar je kan het proberen jaquote:Op zondag 10 maart 2024 15:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je kunt toch proberen te demarreren met nog 1 km te gaan ofzo. Het is niet zo dat ie door moest rijden voor eerste plek klassement.
Je kunt er niet echt boenk op zitten als je zulke simplistische vragen stelt. Als je denkt dat het een kwestie is van wel/geen doping dan, tja.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is er wat over inderdaad, maar in deze onbeantwoorde post zit Slob er boenk op:
[..]
Waarom ben jij zo boos op Visma, als het een kwestie is van beter doping gebruiken dan andere teams die ook doping gebruiken, inclusief ongetwijfeld teams die jij hartstochtelijk aanmoedigt? Daar kan ik in alle oprechtheid niet bij.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kunt er niet echt boenk op zitten als je zulke simplistische vragen stelt. Als je denkt dat het een kwestie is van wel/geen doping dan, tja.
Absoluut, ik betrap me er wel eens op Remco als een niet al te slimme jongen te zien maar als je dan die talen hoortquote:Op zondag 10 maart 2024 15:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vloeiend drie talen kunnen spreken is iets om jaloers op te zijn.
Waarschijnlijk hebben ze na de Peille al een dealtje gemaakt. Evenepoel voelde zelf dat hij hem niet ging lossen en wilde een ritzege en Jorgenson was zo zeker van de eindzege.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:02 schreef Mansjester het volgende:
Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat Jumbo íets heeft waar ze het verschil mee maken. Waarschijnlijk in het genre van ketonen/bakpoeder/voeding/een nog onbekend nieuw fenomeen of een combinatie daarvan en dus niet illegaal. Je neemt het tenslotte op tegen Giannetti en co., Taus, Van Mol en weet ik wie allemaal, die troef je niet even af door er enkel wat vers bloed in te gooien.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is er wat over inderdaad, maar in deze onbeantwoorde post zit Slob er boenk op:
[..]
Je bent wel erg zeker van jezelf. Of zit je naast hem?quote:Op zondag 10 maart 2024 15:17 schreef wimderon het volgende:
Ritjurd Ploeke en Muhrain Zieman genoemd in het interview.
Plugge zit nu 100% met een stijfje te kijken.
Almeida gezakt naar de elfde plaats doordat Kelderman op de achtste plaats is gezet.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:21 schreef Marcoss het volgende:
Almeida toch z’n reeks top10-klasseringen in WT-rittenkoersen uitgebreid
Ik zag het ja, Wilco dan blijkbaar in de laatste 3 km gevallen? Al zou ik zeggen dat zo’n regel niet geldt in een rit als vandaag.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Almeida gezakt naar de elfde plaats doordat Kelderman op de achtste plaats is gezet.
Maar dat zou een Rogla dan toch moeten weten?quote:Op zondag 10 maart 2024 15:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat Jumbo íets heeft waar ze het verschil mee maken. Waarschijnlijk in het genre van ketonen/bakpoeder/voeding/een nog onbekend nieuw fenomeen of een combinatie daarvan en dus niet illegaal. Je neemt het tenslotte op tegen Giannetti en co., Taus, Van Mol en weet ik wie allemaal, die troef je niet even af door er enkel wat vers bloed in te gooien.
Wim helpt graag een handjequote:Op zondag 10 maart 2024 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je bent wel erg zeker van jezelf. Of zit je naast hem?
Fenomeen.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:07 schreef Pistolero het volgende:
Wilco is inderdaad blijkbaar in de laatste 3km gevallen en heeft dezelfde tijd gekregen als het groepje met Bernal en Plapp.Alsnog een top-10 plekje erbij dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |