abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 maart 2024 @ 14:04:46 #1
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212770257
quote:

De mobiele eenheid (ME) heeft zondagmiddag ingegrepen bij de demonstratie tegen de Isralische president Isaac Herzog tijdens de opening van het Nationaal Holocaustmuseum in Amsterdam. Verschillende demonstranten klommen op politiebusjes die als afzetting waren neergezet.
Dat gebeurde bij de afzetting tussen het Waterlooplein en het Mr. Visserplein. Rond de synagoge is veel politie op de been in verband met het protest. De ME had de weg tussen de synagoge en het Waterlooplein versperd met onder meer politiebusjes, om te voorkomen dat demonstranten richting de synagoge trekken.

Desondanks zijn verschillende demonstranten op de politiebusjes geklommen. De ME heeft de demonstranten met behulp van wapenstokken van de politiebusjes af geslagen, vertelt een verslaggever van het ANP.

De demonstranten protesteren tegen de aanwezigheid van de Isralische president Herzog. Hij is in onze hoofdstad voor de opening van het Nationaal Holocaustmuseum. Maar niet iedereen is daar blij mee. Herzog deed meerdere omstreden uitspraken over de Hamas-aanval van 7 oktober en de oorlog in Gaza.

Buiten de synagoge demonstreren zo'n duizend mensen. Ze luisteren naar toespraken en roepen leuzen. Op het Waterlooplein zwaaien demonstranten met Palestijnse vlaggen en dragen borden met teksten als 'Amsterdam is saying no to genocide' en 'Ceasefire now'.

Koning Willem-Alexander opende het museum. Vlak daarvoor gaf hij een speech in de synagoge, waarbij meerdere staatslieden en hooggeplaatste functionarissen aanwezig waren. Na de ceremonie vertrok hij naar het museum, waar hij met boegeroep werd ontvangen door demonstranten.

https://www.nu.nl/midden-(...)nt-in-amsterdam.html
Tja, bijzonder triest dat we deze groep waanzinnigen naar hier hebben gehaald. :{

Stem tegen dit soort mensen, stem PVV. :!

[ Bericht 2% gewijzigd door FlippingCoin op 10-03-2024 15:42:43 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 10 maart 2024 @ 14:11:06 #2
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_212770330
Hamas open en bloot in de straten van Amsterdam, echt top.
pi_212770381
Gelijk de rotzooi uit het land zetten.
Kunnen ze elkaar uit moorden daar zo.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:15:46 #4
459912 FlippingCoin
pi_212770382
quote:
13s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:11 schreef Nobu het volgende:
Hamas open en bloot in de straten van Amsterdam, echt top.
Het antisemitisme is lang niet zo duidelijk aanwezig geweest in onze straten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_212770393
Amsterdam is een grote dierentuin.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 10 maart 2024 @ 14:18:41 #6
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212770407
De komst van Herzog is gebruikt als een alibi voor virulent antisemitisme.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:20:12 #7
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_212770419
Zo, CIDI task force 11 heeft alvast even voorgeveegd in het topic.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:20:21 #8
459912 FlippingCoin
pi_212770422
Enige notie van antisemitisme is genoeg om je reactie niet onder het nu.nl artikel te krijgen.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:22:04 #9
459912 FlippingCoin
pi_212770436
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:20 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Zo, CIDI task force 11 heeft alvast even voorgeveegd in het topic.
Ik wijs jou met je antisemitische hondenfluitjes direct de spreekwoordelijke deur.
pi_212770519
De randstad is verloren en het gaat nog veeeel slechter worden.
Hallo
pi_212770536
Best een mooie wijk hoor, Zoetermeer Palenstein
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_212770588
Een mooie gelegenheid om te laten zien dat NL antisemitisme niet tolereert. De beuk erin en de knuppel er over.

Ow wacht het is in Amsterdamistan, dat zal voornamelijk wegkijken en ontkennen van problemen worden.
-
pi_212770671
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:33 schreef quo_ het volgende:
Een mooie gelegenheid om te laten zien dat NL antisemitisme niet tolereert. De beuk erin en de knuppel er over.

Ow wacht het is in Amsterdamistan, dat zal voornamelijk wegkijken en ontkennen van problemen worden.
Ja die spagaat is wel geestig. Aan de ene kant woke en aan de andere kant een ultra conservatieve groepering uit de wind houden.
Hallo
pi_212770740
twitter

twitter

twitter
  zondag 10 maart 2024 @ 14:48:08 #15
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_212770770
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Tja, bijzonder triest dat we deze groep waanzinnigen naar hier hebben gehaald. :{
stuur ze terug die vrouwen stenigers

stelletje banale apen en dan hierheen komen om hun geloof te promoten , waar volwassen mannen mogen trouwen met meisjes van 8 jaar oud

quote:
Steniging in islamitische landen
De veroordeelde wordt eerst ingegraven; mannen tot aan het middel, vrouwen dieper om te voorkomen dat de borsten zichtbaar worden.
Soms graaft men de veroordeelden niet in, maar bindt hen aan een paal. Om hen heen staat een (vaak joelende) menigte in een cirkel.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_212770818
Het giftige verbond tussen progressief links en de islamisten.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:51:05 #17
459912 FlippingCoin
pi_212770828
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:50 schreef Cilantro het volgende:
De jodenhaat sijpelt inmiddels niet zo subtiel door tussen deze twee groepen.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:51:07 #18
182233 thedeedster
pi_212770830
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:46 schreef Stepperoller het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
“There is no excuse”

Dat is gewoon 7 oktober bagatelliseren.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_212770959
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:57:50 #20
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212770966
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:51 schreef thedeedster het volgende:

[..]
“There is no excuse”

Dat is gewoon 7 oktober bagatelliseren.
7-10 is in bepaalde hoek een 'akkefietje'.

Kennelijk niet de beelden gezien van verkrachte, bespuugde, verwrongen vrouwenlichamen in de achterbak van jeeps.

Rechtvaardigt dat de huidige koers van Netanyahu? Nee. Maar enig op waarde schatten van de bestialiteiten die die dag plaatsgevonden hebben zou wel kies zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door EttovanBelgie op 10-03-2024 15:05:59 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 10 maart 2024 @ 14:58:48 #21
459912 FlippingCoin
pi_212770992
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Kennelijk niet de beelden gezien van verkrachte, bespuugde, verwrongen vrouwenlichamen in de achterbak van jeeps.
@Stepperoller

om van te kotsen
  zondag 10 maart 2024 @ 14:59:06 #22
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212770998
quote:
Loopt echt een boel religieuze achterlijkheid rond hoor in Nederland tegenwoordig.
  zondag 10 maart 2024 @ 15:02:36 #23
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_212771052
quote:
Het is voor het gros van die demonstranten - op de 'witte progressieve meeloper' na - dan ook een geloofszaak, waarbij vooral weer een externe boeman kan worden aangevallen.

Over het lot van hun geloofsgenoten in Pakistan (waar een miljoen Afghanen worden weggebulldozerd), Soedan, Westelijke Sahara en Iran hoor je ze stukken minder.

Ik geloof er dan ook geen barst van dat deze mensen zich zorgen maken over leed; ze 'komen op' voor de groep die het treft, waarbij nauwkeurig wordt nagegaan of de agressor een buitenstaander is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 10 maart 2024 @ 15:04:37 #24
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_212771092
Ik begin mij iedere dag meer af te vragen wat er in hemelsnaam mis is in de hoofdjes van linkse mensen.
  zondag 10 maart 2024 @ 15:05:53 #25
182233 thedeedster
pi_212771108
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Rechtvaardigt dat de huidige koers van Netanyahu? Nee. Maar enig op waarde schatten van de bestialititeiten die die dag plaatsgevonden hebben zou wel kies zijn.
Precies.

De kwestie wordt veel te zwart-wit gezien.

Frits Barend had vanochtend bij Rick Nieman een goed punt over verschillende groeperingen die gewoon in Isral samen Ajax keken.

Maar aan beide kanten zijn groepen die op de een of andere manier baat hebben bij de status quo. Het conflict.

Er kunnen dan vredesactiviteiten komen die vroeg of laat gesaboteerd worden en dan is iedereen weer terug bij af.

Ik ben dan ook niet optimistisch over een oplossing.
pi_212771208
twitter

twitter

twitter

twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zondag 10 maart 2024 @ 15:12:43 #27
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212771251
Belachelijk dat ze die kerel hier hebben uitgenodigd.
Voor die herdenking had je ook iemand kunnen uitnodigen die niet actief in dit politiek conflict zit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 10 maart 2024 @ 15:13:47 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212771274
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:12 schreef Harvest89 het volgende:
Voor die herdenking had je ook iemand kunnen uitnodigen die niet actief in dit politiek conflict zit.
Dit dus.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212771280
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zijn gewoon 3e generatie die sukkels.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 10 maart 2024 @ 15:14:42 #30
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_212771291
quote:
Ze keuren de moordpartijen van hun soortgenoten natuurlijk niet goed maar begrijpen het wel altijd. O-)
Vreemd genoeg ontbreekt het hun opeens aan dat zelfde begrip als er eens iemand flink terug slaat en moslims zlf het slachtoffer worden van en door hun eigen gewelddadigheid . :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 10 maart 2024 @ 15:15:24 #31
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_212771306
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:04 schreef Cruzinats het volgende:
Ik begin mij iedere dag meer af te vragen wat er in hemelsnaam mis is in de hoofdjes van linkse mensen.
Enige vorm van mededogen met mensen die nu al maanden naar de hel gebombardeerd worden en van wie de voedselbevoorrading is geblokkeerd? Ik noem maar wat hoor..
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_212771322
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:14 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ze keuren de moordpartijen van hun soortgenoten natuurlijk niet goed maar begrijpen het wel altijd. O-)
Vreemd genoeg ontbreekt het hun opeens aan dat zelfde begrip als er eens iemand flink terug slaat en moslims zlf het slachtoffer worden van en door hun eigen gewelddadigheid . :')
Wat mij betreft is het een zekerheid dat er mensenrechtenschendingen gepleegd worden door Israelische soldaten, die helemaal voorkomen gaat je ook niet lukken als je een doel hebt - Hamas vernietigen - en je hebt geen andere keus dan dat doel te halen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 10 maart 2024 @ 15:18:25 #33
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_212771372
Is het trouwens plaatselijk winters weer in Amsterdam?

Zie zoveel petjes, mutsen, hoodies etc.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_212771388
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:10 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]
Wat een volk, hebben geen dag in hun leven gewerkt en gaan dat ook nooit doen. Lekker aan het staatsinfuus de samenleving ontwrichten
Hallo
pi_212771394
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:50 schreef Cilantro het volgende:
Links decimeert volledig, kansloze idioten daar.
pi_212771411
twitter

Nee nee ze zijn echt niet voor Hamas. :')

Aanhangers van islamitische terroristen gewoon in onze straten.
pi_212771415
quote:
Compleet van de pot gerukte reactie.

De president van de enige joodse staat ter wereld, die is opgericht vanwege de holocaust, is d uitgelezen persoon om uit te nodigen voor de opening.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212771429
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Precies.

De kwestie wordt veel te zwart-wit gezien.

Frits Barend had vanochtend bij Rick Nieman een goed punt over verschillende groeperingen die gewoon in Isral samen Ajax keken.

Maar aan beide kanten zijn groepen die op de een of andere manier baat hebben bij de status quo. Het conflict.

Er kunnen dan vredesactiviteiten komen die vroeg of laat gesaboteerd worden en dan is iedereen weer terug bij af.

Ik ben dan ook niet optimistisch over een oplossing.
Ik word pas een beetje blij als er massaal moslims van die geestelijke ziekte afstappen.
pi_212771518
De opening van een Holocaust museum in Nederland en er moet zoveel beveiliging op de been zijn om Joden in 2024 veilig te houden, het is wel duidelijk aan welke kant deze mensen in 1940 hadden gestaan.
pi_212771533
quote:
Allemaal opgezet plan.
Er moet stront in de wereld komen
Zodat we elkaar uitmoorden.
Te veel mensen op de wereld en niemand weet het op te lossen.
En als ze het willen oplossen dan heb je de mensheid wet weer.
Die iedereen verplicht op opvang en medische hulp aan te bieden.

Oorlog lost alles op .
Je ziet het dat het alles gewoon bespeelt word .
  zondag 10 maart 2024 @ 15:25:08 #41
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212771538
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Compleet van de pot gerukte reactie.

De president van de enige joodse staat ter wereld, die is opgericht vanwege de holocaust, is d uitgelezen persoon om uit te nodigen voor de opening.
Ach misschien gaat hij daar wel zeggen dat hij zelf niet vies is om hetzelfde te doen.
Maar in plaats daarvan zal hij wel een hypocriete rol gaan spelen.
pi_212771558
hoop dat er nog veel holocaustmuseums mogen bijkomen
  zondag 10 maart 2024 @ 15:26:35 #43
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212771572
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:24 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Allemaal opgezet plan.

Oorlog lost alles op .
Ik dacht dat de prikjes van Bill Gates alles zouden oplossen? :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212771580
Lijken me zulke gezellige mensen.

En maar verbaasd zijn als rechts groter wordt. Wat dat betreft moeten dit soort zaken vooral doorgezet worden.
pi_212771587
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:24 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Allemaal opgezet plan.

Oorlog lost alles op .
Oorlog slaat vrijwel nooit ook maar een deuk in een pakje boter wat betreft overbevolking.
Sterker nog, het leidt vaak tot een babyboom.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_212771588
twitter

twitter

Dat museum zal ook wel binnenkort vernield worden ben ik bang.
pi_212771647
gauw handeltje opzetten met palestijnse vlaggen
  zondag 10 maart 2024 @ 15:34:05 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212771682
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:27 schreef Tekaschi het volgende:
Want?
De demonstratie gaat niet om het museum maar om de president van Isral.
pi_212771706
quote:
84s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Want?
De demonstratie gaat niet om het museum maar om de president van Isral.
twitter

Juist.
  zondag 10 maart 2024 @ 15:36:54 #50
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212771728
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:27 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

[ x ]

Overdrijf toch weer niet zo. Wederom in de slachtofferrol met je twitter diarree.

Ze demonstreren tegen die president.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')